Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til søgeord

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Fra  BetterWing Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

er i gang med at lave noget linkbuiling på min hjemmeside SearchCare.dk, men er blevet lidt i tvivl om de søgeord jeg bruger er gode nok. Siden er en online behandlersøgemaskine, hvor brugerne kan finde de bedste behandlere i hele DK til deres problem, inden for en række behandlerfag. Jeg har indtil videre brugt søgeord som "find behandler, kiropraktor, fysioterapeut, massør, søgemaskine, skader, smerter, piskesmæld osv" Har I nogle forslag til om disse søgeord er gode nok, og hvis ikke hvilke søgeord vil I så foreslå? er der et maximum for hvor mange søgeord man må bruge når man tilmelder et link? På nogle linkkataloger kan man udfylde ubegrænset søgeord, hvilket jeg så har benyttet mig af, og fyldt rigtig mange søgeord på, men er det dårligt hvis de nu er relevante?

På forhånd tak

Mvh Kasper

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Hvis du ikke allerede har gjort det, skal du have lavet dig en god søgeordsanalyse. Sådan en analyse kan fortælle dig hvilke ord folk søger på, når de leder efter de informationer, som du har klar til dem på din hjemmeside.

Når du har de søgeord eller søgesætninger klar, som du vil satse på at findes på, så skal du faktisk starte et andet sted end linkbuildingen. Du skal starte med at have en målrettet artikel/side om hver ting. Med søgeordet/sætningen i title og overskrift og tekst - og med super indhold - lige præcis det indhold som folk der googler de ord leder efter.

Bagefter kan du i din linkbuilding (som skal bredes meget mere ud end linkkataloglinks - spild ikke for meget tid på dem) ud og skaffe links til forsiden og til undersiderne. Det er er fint hvis nogle af linksene har dine søgeordsmål som tekst, men det skal ikke være dem alle. Naturlig variation er det du skal gå efter.

Mvh Anders 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Fra  BetterWing Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, tak for dit brugbare svar, hvis andre har gode inputs som Anders lytter jeg meget gerne. Så skriv endelig.

Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Fra  BetterWing Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det egentlig med søgeord, skal de være helt præcise? Hvis jeg nu bruger et søgeord der hedder massør, bliver jeg så fundet selv om man skriver massør i randers, eller skal søgeordet være præcis det brugeren skriver altså i dette tilfælde massør i randers?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kvnirvana:

Hvordan er det egentlig med søgeord, skal de være helt præcise? Hvis jeg nu bruger et søgeord der hedder massør, bliver jeg så fundet selv om man skriver massør i randers, eller skal søgeordet være præcis det brugeren skriver altså i dette tilfælde massør i randers?



Har noget med ankerteksten at gøre, fx kan du skrive:

massør i randers også inde i tltlen skriver du: "Massør" hvis det er det ord du vil findes på.

 
Så vidt jeg har forstået det, i må ikke hænge mig op på det :-) 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kvnirvana:
Hvordan er det egentlig med søgeord, skal de være helt præcise? Hvis jeg nu bruger et søgeord der hedder massør, bliver jeg så fundet selv om man skriver massør i randers, eller skal søgeordet være præcis det brugeren skriver altså i dette tilfælde massør i randers?

Det behøver ikke altid at være helt præcist. Google kan fx til dels godt finde på at acceptere flertal i stedet for ental, synonymer, biord osv.

Men i det eksempel du giver, skal du helt sikkert have en side udelukkende om Massør i Randers, hvis du gerne vil ranke på massør randers osv.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver søgeordsanalyse , jeg kan helt sikker hjælpe dig. Du kan skrive en PB til mig her på siden så kan vi finde ud af noget, du kan se priser på min side.

Venlig Hilsen

Daniel Pedersen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)