Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl - oplevelser når amino skal besøges - det er lidt træls -

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu heler ikke oplevet det problem, men har jævnligt problemer med min TDC forbindelse,der bare forsvinder

Når man har været internet kunde hos TDC i lang tid er det som om man biver sat bagest i køen og får den dårligste forbindelse.

Derimod har jeg oplevet at hvis man har været væk fra Amino i ængere tid så kn man ikke ogge på men skal starte som ny bruger

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, så er der tre kategorier af fejl her i tråden:

  1. Layout-fejl (HTML / Renderingsfejl), hvor siden står skævt
  2. Langsom indlæsning
  3. Uuups-fejl

Ad. 1
Jeg vil meget gerne have tilsendt screenshot af hele siden + link til siden, hvis I oplever layout-fejl. PB eller jimmy@amino.dk

Ad. 2
Når I oplever langsom indlæsning, drejer det sig så kun om forsiden eller også om undersider? Og kommer det i "klumper" i løbet af dagen, eller er det løbende over hele dagen?

Ad. 3
Jeg vil meget gerne have det fulde link til den side, I forsøgte at gå ind på (og altså ikke bare linket til http://www.amino.dk/error.htm)  Vi har de fleste af de her i en fejllog, men vores Community Server-platform gør det ikke så nemt at læse fejlloggen, som vi kunne have ønsket.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skyldes flg at vores skærm ikke er bred nok - umiddelbart virker det som om at det så skal være en Kaaaannnooooooon bred skærm -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Per Krabbe:

Skyldes flg at vores skærm ikke er bred nok - umiddelbart virker det som om at det så skal være en Kaaaannnooooooon bred skærm -



Hej Per,

Hvilken browser bruger du? Inkl. versionsnummer...

Dbh
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har den sidste måneds tid haft problemer med at se amino ordentligt i firefox, men kun på min ene computer, ved ikke om det skyldes nogle af mine plugins, for der er intet galt i andre browsere eller i firefox på andre computere med samme styresystem og browser version, andet end skolens hvor amino ikke ser ud til at render ordentligt..
men på skolens er der ingen plugins overhovedet, så kan ikke se det som problemet..

Jeg kan sagtens komme ind på amino.dk, fejlen opstår når jeg forsøger at komme ind i en debat, så bliver den ved med at stå og loade og kommer aldrig rigtig nogle vegne, der bliver intet vist på skærmen, kun hvid. åbner jeg så samme side, fra sammen computer i f.eks. IE er der ingen fejl, og siden bliver hentet med det samme... 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jimmy Carlsen:
Per Krabbe:

Skyldes flg at vores skærm ikke er bred nok - umiddelbart virker det som om at det så skal være en Kaaaannnooooooon bred skærm -



Hej Per,

Hvilken browser bruger du? Inkl. versionsnummer...

Dbh



Expl. 9 har ikke lige versionsnr. ( er iPad nu)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Jimmy Carlsen:
Per Krabbe:
Skyldes flg at vores skærm ikke er bred nok - umiddelbart virker det som om at det så skal være en Kaaaannnooooooon bred skærm -
Hej Per,

Hvilken browser bruger du? Inkl. versionsnummer...
Dbh


Expl. 9 har ikke lige versionsnr. ( er iPad nu)
Tilbage på PC - hermed ønskede info -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)