Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

postkassemontering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg igen blevet ramt af finanskrisen, og er blevet opsagt pr. 4/9 2011. pga. manglende ordretilgang.

( Jeg er træt af det)

Har i den forbindelse stødt på en jobannonce, hvor de søger en montør til opsætning af postkasse,da de har rygende travlti forbindelse med den nye postkasselov.

til jobbet kræver det dog at man er villig til selv at bruge sin egen bil.

Og man vil blive lønnet i forhold til antal postkasser man sætter op (fair nok)

min umiddelbare tanke er, at der skal godt nok sættes mange op for at jeg når man tænker på at der både skal være overskud til bilen, mester og jeg.+ alt det andet

vil igang nu!

jeg skal jo overleve finanskrisen og sætte postkasser op det kan jeg, men hvorfor ikke starte mit eget lille montagefirma på bagrund af den nye lov.

hvis jeg vil igang meget hurtigt hvordan kommer jeg så det?

hvilke regler skal jeg følge( ikke opsætningsregler) i forhold til toldog skat i andre off. myndigheder?

kan det betale sig at lease en bil i starten ?     og hvor hurtigt kan man det?

må jeg gå igang nu selvom jeg ikke er registreret selvstændig?

kunne jeg evt dele flyers og sætte opslag op div. steder og se om jeg får nogle henvendelser, før jeg foretager mig noget yderlige. ?

og hvordan med selvstændighed og dagpenge? ( det er vidst ikke så godt)

glæder mig til at høre hvad i har at sige om emnet. i er altid gode når jeg har fået en ide.

den her ide handler mest om overlevelse igennem finanskrisen, så må vi se senere hvad der kan bygges på.

Ifølge postloven 2011 skal alle postkasser være placeret korrekt i slutningen af 2011 så vi har travlt.

mvh Jacksonfive

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)