Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlægget om Mediaplace.dk er slettet

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er begrundelsen

Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer.

Men den er usand hvis du spørger mig, hvorfor har man flyttet mit indlæg, jeg havde jo ikke et godt tilbud til Amino`s brugere, det var feedback og delvis et reklame indlæg jeg indrykkede. 

Superbruger = Amino.dk længere er den ikke.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Men den er usand hvis du spørger mig, hvorfor har man flyttet mit indlæg, jeg havde jo ikke et godt tilbud til Amino`s brugere, det var feedback og delvis et reklame indlæg jeg indrykkede. 

Ah, hvis du nu husker lidt tilbage, så var du blevet småmopset over noget af den hårde kriik og havde lige inden Brians flytning skrevet ligeud, at du ikke havde oprettet det her indlæg for at få feedback.

Hvorefter Brian pænt skrev (det nåede jeg at se), at hvis du ikke ville have feedback, så ville han hjælpe dig med at flytte indlægget over i den rigtige kategori.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan husker jeg det desværre ikke, men skal vi ikke lade den ligge her ;-)

Jeg vil for fremtiden prøve at blive bedre til at skrive på Amino.dk så jeg undgår disse misforståelser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:
Men den er usand hvis du spørger mig, hvorfor har man flyttet mit indlæg, jeg havde jo ikke et godt tilbud til Amino`s brugere, det var feedback og delvis et reklame indlæg jeg indrykkede.

Hej Mads,

Du spørger, igen, hvorfor jeg har flyttet dit indlæg - jeg mener jeg har svaret på det tidligere i tråden.
Som citeret, så skrev du direkte at du ikke var interesseret i at få feedback, men havde lavet indlægget for at gøre Aminos brugere opmærksomme på dit nye site. Derfor, og kun derfor, flyttede jeg dit indlæg over i den relevante tråd, så du slap for at blive ved med at skulle forholde dig til feedback der helt åbenlyst gik dig på.

Eftersom du ikke er Amino Plus medlem, så kan du, jvf. de nye regler du er blevet gjort opmærksom på, ikke oprette indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig", derfor er der en moderator der har slettet dit indlæg.

Mads A.:
Superbruger = Amino.dk længere er den ikke.

Nu er jeg her ikke for at måle størrelse, men her tager du fejl. Superbruger-status på Amino er en status alle brugere kan opnå uden at være ansat, eller på anden måde relateret til Amino, læs evt. linket hvis ikke du har set det tidligere.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare stadigvæk ikke at mit indlæg skulle over i "Jeg har et godt tilbud til dig" :-(

Det ville jo ikke sælge noget men det er da rigtigt at kritikken ikke var positiv fra visse brugere, det er jeg uforstålig overfor men jeg har min mistanke omkring dette.

Men fint nok at du ville hjælpe, jeg må bare have misforstået din hensigt så, beklager.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)