Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina ekspert tilbyder partnerskab i Kina

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg skal igang med et projekt der handler om at finde en kinesisk partner inden for kommunikation.

Kontakt mig endelig, hvis du ser denne besked.

shcfwo@gmail.com

/Olsen

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olsen,

Jeg har været bosat i Kina i +4 år og arbejdet med sourcing/HR i landet gennem de sidste 7 år. Jeg har i dag eget kontor med dansk og kinesisk medarbejder i byen Ningbo tæt ved Shanghai og kan muligvis løfte din opgave. Selv er jeg bosat i Kolding.

Send mig en mail på mani@eca-dk.dk med dit tlf nummer og jeg giver dig et kald.

Mvh

Martin. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Henrik

 

Det lyder spænende det du søger efter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at tale med dig, hvis dit indlæg stadig er aktuelt. Kan du ikke skrive til mig på jtornvig@hotmail.com, så kan vi tage den derfra?

 

Mvh. John

Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Dennis

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tale med dig, du virker på mig, som en interessant person.

Kan du ikke skrive til mig til mig på jtornvig@hotmail.com

 

Mvh. John

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kinamand

 

Vi er et firma i Vejle, som skal igang med at oprette en afdeling i Shanghai og har brug for hjælp til ansøgninger, finde kontorlokaler m.m.

Vi har en del års erfraring med indkøb og export fra Kina, men da flere af vores kunder flytter produktionen til Kina, vi vil gerne kunne betjene dem på stedet. Vi ønsker at oprette et firma i Hong Kong, som så ejer afdelingen i Shanghai.

Ved ikke om det ligger indenfor dine muligheder, men vil ser frem til at høre fra dig.

Venligst svar på min mail: keld@dutchi.dk

Med venlig hilsen

Keld Johannessen

 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Lyder spændende med etablering i Kina. Afhængig af om i ønsker egen-produktion derude, eller kun salgskontor skal i overveje om Shanghai er det rette sted. Andre producenter som Svend Hoyer, Interroll, Barker Jørgensen mm, ligger typisk i provinserne rudt om sh, grundet lønningsniveau og logistik til OEM kunder.

Du er velkommen til at sende mig dit tlf på en PM så kan vi tales ved.

 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du stadig er interesseret så send mig endelig en mail på salg@midtsjaellandsbiler.dk
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Mangler præcis en som dig.

Send mig en mail med din skypebruger så ringer jeg dig lige op hurtigst muligt :)

Min mail er lassekallesoe@gmail.com

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte en produktion op i Kina.

Men jeg mangler en mand eller et firma som er omkring Shanghai, Kina.

Som kan hjælpe med kvalitets kontrol og at alle sikkerheds krav er overholdt.

Samt at produktionen køre på skinner.

Kender i nogle firmaer eller nogle kontakter som kunne hjælpe vil det være super .

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe, 

Jeg kan hjælpe dig med kontakt til netværk med mange års erfaring fra danske virksomhedens opsætning og drift af produktion i Kina. Giv gerne mig et kald på 26412715 så kan vi kort vende din opgave. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)