Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra producent i kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Har i et par måneder gået og leget med idéen om at starte en webshop. Jeg har nu fundet en fabrikant i Kina, som har distributører verdenen over, dog ikke i DK. Nu øjnede jeg jo en god mulighed for at starte op som distributør for dem. 

Men hvordan er det nu med fragt fra Kina? dette står på deres hjemmeside:

Shipping Options and Costs

  1. Courier (DHL, TNT, UPS)

    delivery times: USA 1-3 days, Asia 1-2 days, Europe 2-4 days etc)

    Air- and Sea freight mentioned bellow is just informative. You need to find a forwarder in your country and let us know their contact office in China (Shanghai).

  2. Consolidated air freight - chargable minimum 25 kgs. Rates for shipments:
    over 100kgs 4~7 USD/kg, over 45kgs 6~10 USD/kg and over 25kgs 10~12 USD/kg, delivery 5-10 days.

  3. Consolidated sea freight - freight collect.
    Rates are 100~200 USD per m3 or ton, delivery 4-5 weeks

Vil det sige jeg f.eks. skal kontakte TNT og fortælle dem at jeg har en ordre i Kina, jeg gerne vil have dem til at levere til min dør, eller hvordan fortolker jeg det?

Har aldrig forstået fragt delen, og det har før holdt mig tilbage. Håber i kan hjælpe med at gøre det mere overskueligt for mig.

Mvh Kim Langholz

Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fabrikanten i Kina tilbyder, at bruge DHL, TNT eller UPS som fragtselskab for dine leveringer. Tag kontakt til hver af selskaberne, og spørg hvad de har at tilbyde. Så sikre du, at du får den bedste og billigste levering.
Husk at meddele, at din levering skal være FOB ;)

- Christian.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er kun hvis jeg vil have et andet fragtselskab, at jeg skal finde deres kontor i Kina? (:

Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S Giv din leveringsadresse til fabrikanten, så sørger de for, at du får dine ting med det fragtselskab du nu har valgt.

Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Under alle omstændigheder skal du vide adressen på din fabrikant. :)
DHL, TNT og UPS er gode fragtselskaber. Har selv brugt UPS til leveringer fra Kina.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. så forstår jeg det bedre (:

Har du/I ellers nogle gode råd til, at finde ud af om det er en troværdig fabrikant?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Langholz:

Super. så forstår jeg det bedre (:

Har du/I ellers nogle gode råd til, at finde ud af om det er en troværdig fabrikant?



Kan du sende mig et link til din leverandør, så vil jeg vurdere det. (har handlet meget med Asien)
Bare send på PB

Ellers er det også muligt at kontakte den danske ambassade i Kina og få dem til at lave en vurdering af firmaet. :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)