Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo spam

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer måske et dumt spørgsmål :-)

Hvis jeg bruger et bestemt søgeord 2 gange i "headline" og 4-5 gange i "description" og evt andre steder i kildekoden, som f.eks under "author" vil google se dette som SEO-spam???

Ved godt at dette langt fra er med til at gøre at man rangere højt i søgemaskinerne men alligevel!!! 

Grunden til dette spørgsmål er at en af mine konkurrenter rangere højt med netop denne type af seo... Hvis Jeg tjekker siden så er det også MEGET begrænset med tekst på selve siden, så jeg er sku en smule forundret.

Ydermere så bruger konkurrenten også hans side på at svine jeg og andre i min branche til... (Dog ikke personligt men "kun" firmaerne i sig selv)... Vi har haft en advokat på sagen men svaret var at der INTET er at gøre... Dette var vist off-topic. Sorry!

Ser google ikke meget strengt på denne måde(r) at gøre tingene på??? 

Hilsen Peter

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Zeeks:

Her kommer måske et dumt spørgsmål :-)

Hvis jeg bruger et bestemt søgeord 2 gange i "headline" og 4-5 gange i "description" og evt andre steder i kildekoden, som f.eks under "author" vil google se dette som SEO-spam???

Ved godt at dette langt fra er med til at gøre at man rangere højt i søgemaskinerne men alligevel!!! 

Grunden til dette spørgsmål er at en af mine konkurrenter rangere højt med netop denne type af seo... Hvis Jeg tjekker siden så er det også MEGET begrænset med tekst på selve siden, så jeg er sku en smule forundret.

Ydermere så bruger konkurrenten også hans side på at svine jeg og andre i min branche til... (Dog ikke personligt men "kun" firmaerne i sig selv)... Vi har haft en advokat på sagen men svaret var at der INTET er at gøre... Dette var vist off-topic. Sorry!

Ser google ikke meget strengt på denne måde(r) at gøre tingene på??? 

Hilsen Peter

Nen, det er ikke spam, det er mere hvad jeg vil kalde at gøre så Google forstår hvad den side handler om, aka. SEO. :)

Ej det har ikke rigtig noget med spam at gøre, det er nemlig typisk det man vil gøre i en normal tekst, altså skrive hovedkeywordet så det har en god fylde, så Google og andre søgemaskiner, bedre kan forstå hvad den side nu handler om.

Med hensyn til den svinen til, så skal du bare gøre et bedre stykke arbejde, så hans sider ryger ned på ranglisten. Altså skubbe hans sider væk, jo bedre du gør det og jo flere sider du gør det på, jo bedre er det selvfølgelig for dig.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Zeeks:

Hvis jeg bruger et bestemt søgeord 2 gange i "headline" og 4-5 gange i "description" og evt andre steder i kildekoden, som f.eks under "author" vil google se dette som SEO-spam???

Ved godt at dette langt fra er med til at gøre at man rangere højt i søgemaskinerne men alligevel!!! 

Grunden til dette spørgsmål er at en af mine konkurrenter rangere højt med netop denne type af seo... Hvis Jeg tjekker siden så er det også MEGET begrænset med tekst på selve siden, så jeg er sku en smule forundret.

Nej, spam er det ikke, og husk at der sagtens kan være masser af andre gode grunde til at konkurrenten ranker højere end dig. Domænealder fx. Linkprofil. Eller skjult linkprofil via 301 redirects.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)