Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! 404 error på google.. :(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige et par spørgsmål.

Jeg startede en ny side der hedder www.gode-film.dk og gik igang med at bygge den op på www.gode-film.dk/Wordpress3 Til at starte med, og lage den så over på www.gode-film.dk da jeg syntes den var præsentabel.

Siden er ikke meget mere end 1 uge gammel.

Jeg lavet en lille smule SEO på siden og var så sent som igår oppe på side 7 at ligge, indekseret på forsiden når man sagte på "gode film".

Men hvis jeg klikkede på min cached, så kom der en fejl meddelelse fra google, og idag er siden så rykket helt om på side 15, og med samme error. I kan se den her; http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BXTV3kbHqpkJ:www.gode-film.dk/+gode+film&cd=147&hl=da&ct=clnk&gl=dk&source=www.google.dk 

Skyldtes det at siden er blevet indekseret på domænet og ikke andet, da siden lå på gode-film.dk/WordPress3

Eller hvad kan der ligge til grund for dette?

Jeg ser meget frem til at høre fra jer hurtigst muligt.

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:

Hej Aminoer,

Jeg har lige et par spørgsmål.

Jeg startede en ny side der hedder www.gode-film.dk og gik igang med at bygge den op på www.gode-film.dk/Wordpress3 Til at starte med, og lage den så over på www.gode-film.dk da jeg syntes den var præsentabel.

Siden er ikke meget mere end 1 uge gammel.

Jeg lavet en lille smule SEO på siden og var så sent som igår oppe på side 7 at ligge, indekseret på forsiden når man sagte på "gode film".

Men hvis jeg klikkede på min cached, så kom der en fejl meddelelse fra google, og idag er siden så rykket helt om på side 15, og med samme error. I kan se den her; http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BXTV3kbHqpkJ:www.gode-film.dk/+gode+film&cd=147&hl=da&ct=clnk&gl=dk&source=www.google.dk 

Skyldtes det at siden er blevet indekseret på domænet og ikke andet, da siden lå på gode-film.dk/WordPress3

Eller hvad kan der ligge til grund for dette?

Jeg ser meget frem til at høre fra jer hurtigst muligt.

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt

det er hos google der er en 404 fejl, ikke hos dig. Fejlen betyder jo i grunden a den cachefil du leder efter ikke findes. Det er det samme som at Google ikke har en cached version af din side, som er synlig for offentligheden.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare det der er cached er din cache, eller os det som google har cached for lige præcist dig.

Det link du giver, viser 404 error. Gode-film.dk virker fint. Finder ikke rigtig noget selvom jeg skriver gode-film.dk inde på google.

Så tror bare det er for at den viser personlige resultater inde på google, tror ikke det er noget stort og skal nok rette sig. Prøv at tømme din cookie/cache etc. i din browser, måske hjælper det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)