Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler konstruktiv kritik/feedback på et kommende firma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder på de sidste ting inden jeg prøver segmentet for at være selvstændig, og i denne sammenhæng, har jeg brug for din mening om konceptet, hjemmesiden og helheden.

Er der punkter jeg komme drage ind mht. tilbud

Er der ting skal jeg ændre, og eller have mere fokus på mht. præsentationen på sitet

Der er tale om 

http://test3.gografix.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk super godt lavet

Meget enkel lige kan se der kan forbedres med mine øjne 

Teksten øverst som der køre, hvor der står  = bærbar professionel service , teksten nedenunder er meget lys end resten tekst på siden , fodnoten linket er også lidt mere lys end resten af teksten ,vælg farve nuancer langt væk fra baggrunden

Der er meget få , som ved hvad lige præcist =n Core i7 processor er mv. , når folk leder efter viden og vis du jar den på siden linker de til den , desuden kommer mere interne links struktur på siden , vis forklare lige som her på amino.dk wiki hver enkel ord og folk forstår mere de enkel ord da der er  forklaringer på hjemmesiden.

virkeligt dejligt også se den anden side hvor du anmelder produkter , må dog meget gerne også mere skrive din egen erfaringer og endnu din egen mening den stråler igennem teksten med det personlig plan , som afspejler dig som den iværksættere hvad du ved om bærbar og din holding .

Nogle tekster virker meget standard afskrevet og ved godt det unikke er meget svært , men giver lige det ekstra derfor vil man gerne læse det 

Den nye ASUS ja den er god og vis sætter på strømspare kan jeg næsten få den op på 14 timer holdbarhed i batteriet dejligt når man rejser en del og den er dejlige hurtigt og fungere godt især når man er ordblind er det bedste computer jeg har haft , det er ikke den helt nye der står på din side 

husk i den nye side lave unikke url =  http://test3.gografix.dk/service 

alle undersider unikke titler om hvert produkt og udnyt gerne google viser op til 67 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for feedback selvom den var svær at tyde :-)

husk i den nye side lave unikke url =  http://test3.gografix.dk/service 

alle undersider unikke titler om hvert produkt og udnyt gerne google viser op til 67 tegn

Ja, men det er fordi det stadig er en test side du kigger på.

Teksten øverst som der køre, hvor der står  = bærbar professionel service , teksten nedenunder er meget lys end resten tekst på siden , fodnoten linket er også lidt mere lys end resten af teksten ,vælg farve nuancer langt væk fra baggrunden

Det er taget til efterretning - tak

Du må ikke blande Laptopworld.dk og BærbarGuide sammen. Det er min erfaring FRA førstnævnte, som skal drages over til sidstnævnte.
 



 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maingano

Flot og simpel side. 

Her en række småting, som jeg lige umiddelbart lagde mærke til. Ved godt de fleste er helt små detaljer, men ville bare nævne det.

- Unden "Hvem er vi" har der sneget sig en stavefejl ind: "indkøb og servicering af bærbar(e) computere"

- Knapperne under "Hvad tilbydder vi", "Hvem er vi" og "Nyheder" stå ikke lige i forhold til hinanden. Jeg ville nok rette dem ind så de fremstod som en ret linje. 

- Under "Hvad tilbydder vi" står der - Isætning af harddisk, RAM - ville skrive af harddisk eller RAM. 

- Under profil tabben skriver du meget hurtigt hvem du er - men uden at sætte hverken billede er navn på? Det syntes jeg virker lidt underligt. 

- Du har stadig wordpress som favicon 

- Titlen på din kontakt side er "contacts" og ikke kontakt. Ligeledes hedder "Løsninger" projects. 

Ellers syntes jeg der virker som et interessant projekt, jeg ville nok lægge mere vægt på personen bag. Hvorfor skulle jeg vælge dig frem for alle de andre? Her kunne der skrives en god historie om din baggrund, som forklare hvorfor du er den rigtige mand til jobbet.

Tror også jeg ville overveje en liste over specifikke fordele man har som kunde hos dig. Jeg ville nok spille på at jeg var et enmandsfirma og skrive ting som personlig og hurtigt kontakt, osv. Blev lige lidt kort her til sidst, men er på vej ud af døren. Du får en længere smøre en anden dag :-)

Held og lykke med det.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mine tanker:

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for respons, og sikke en anderledes respons, men fred være med det.

Jeg kan sagtens følge dig i visse ting, men du må også huske på, at det pt. er et test site, og derfor netop mangler flere ting - såsom personligheden, som indlægger før dig påpeger.

Når det så er sagt, så er jeg helt uenig i din påtale af budskabet.

Sitet hedder netop BærbarGuide,dk og det må da give et vink med en vognstang om, hvad det er JEG tilbyder (Jeg er 42, så ingen knøs) :-)

Mht nyhederne, så skal de ikke konsekvent bruger til nyheder. Selvom jeg synes nyheder er godt samt bidrager til SEO.
Planen med dette punkt er, at der hver uge kommer "Ugens bærbar" hvor jeg gennemgår ugens reklamer, og finder det bedste tilbud.

Mht. kommentarer om mangel på telefonnumre, så siger jeg igen - det er et test site, og der mangler tekst/færdiggørelse.

 

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ALDRIG kunne lade sig gøre at få knapperne til at stå 100 % ens med mindre jeg sætter 3 billeder ind uden tekst eller har den samme tekst 3 gange. Det er jo variabelt indhold hvor bl.a. nyhederne vil rykke sig fra gang til gang. Så der er risiko for at ved næste nyhed så flytter det hele sig igen og igen

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke andre kommentarer?

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når jeg åbner siden, så, må jeg sige, at den er ret rar at kigge på. Siden er enkel og meget overskuelig. Modsat nogle af de tidligere indlæg, så synes jeg bestemt at man ved hvad det er du tilbyder. Nemlig af navnet.

De enkelte punkter du har er brugbare og gider en god information. Det er enkelt men ikke for enkelt og synes bestemt ikke det virker som om at du har skrevet noget bare for at skrive noget. Det er relevant info!

Held og lykke med dit foretagende:)

Mvh. Rasmus Kildegaard

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilføjelseSmile

Det eneste som jeg lige tænker, hvis jeg også lige skal lægge konstruktiv kritik, så synes jeg måske at skrifttypen i toppen(det sorte felt), er lidt almindelig.

Ellers godt arbejde:)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)