Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Statisk FBML

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har kastet ud i at få Statisk FBML på min side.

Jeg har fået lavet fanerne og har sat de billeder ind som jeg gerne vil have, MEN:

Jeg vil gerne have sådan at den ene 'fane' kommer til at blive Startside, så det er den som man ser, idet man trykker sig ind på min gruppe.

Den anden 'fane' skal så komme efter man har trykket syntes godt om, altså være 'fane 1' når man ikke har trykket også gå automatisk til 'fane 2' når man har syntes godt om det?

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yannick,

Hvad er problemet helt konkret? Det vil hjælpe en del hvis du kunne afklare det fuldstændig. :)
Ihvertfald, så kan du redigerer i de indstillinger inde under: Rediger side > Administrere tilladelser > Standard faneblad.

Kan anbefale dig at bruge Hike Tab Builder. http://www.facebook.com/HikeSocialApps?sk=app_171377499579965

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, tak for din respons.

Mit problem er at jeg har oprettet 2 forskellige faner, som hver har et billede.

Jeg vil gerne have det lavet sådan, at den ene fane skal komme, som startside, lige når man går ind i gruppen,  og den anden fane skal komme automatisk, lige efter man har trykket synes godt om :)

Håber du forstod det, og kan hjælpe!

På forhånd tak! :)

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror sgu jeg fandt ud af det!!

Tusind tak for linket, med Hike Tab!!

Den er virkelig nem og flot.

Ved du om man kan ændre navnet på den 'fane' man har fået lavet? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yannich

Såfremt du vil bruge en applikation til at lave din velkomstside, kan du bruge Tabpress. Jeg har ikke selv brugt applikationen, men har hørt godt om den rundt omkring på nettet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)