Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af brugervenlighed/design søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer,

Jeg har før været fremme med ligene indlæg om feedback, men nu har jeg rettet en del af det tidligere feedback og vil så gerne høre jeg mening nu. Jeg vil gerne høre jeres mening om brugervenligheden, designet og andet.

Igennem 5 måneder har jeg arbejdet på at få min webshop op at køre, og her for nogle uger siden fik jeg så endelig alt lavet færdigt. (Der mangler dog en del produkter på shoppen, men det bliver løbende opdateret.) Derfor kunne det være dejligt hvis I gad at, komme med lidt feedback.


Shoppen står i min fars navn da jeg er 16 år (begyndte da jeg var 15 år.), og som i nok ved skal man være 18 år før man kan få CVR o.s.v.


Vi sælger alt muligt tilbehør til iPhone, iPod og iPad, så som covers opladere o.s.v.

www.iBixen.dk

Venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Løst og fast, brug det du kan. Men det er mine indskydelser, og det jeg ville kigge på..

Første indskydelse - Lidt rodet!

Brug samme font i dit logo, som i din brødtekst. MEDMINDRE at dit logo er noget specielt. Men nu er det "bare din tekst" så ville jeg holde det i samme font. Underlinjen af dit logo ville jeg outline med 1-2 px sort.

"Levering 1-3 dage" Ret det, så det står lige, og sæt det under betalingskortene. Gør det sort, hvis du vil slå på din leveringstid, så gør det en udspringene farve. Men med op til 3 dages levering, så ville jeg måske overveje at fjerne det helt?

Søgefeltet - op over produkterne, ellers så fjern søgefeltet. Har du stats på hvor mange der bruger det? 

Information - Det vil sige handelsbetingelser m.m. fjern det fra menuen og smid det i toppen ved login.

Sæt tilbud over i venstre side ved produkterne.

I bixen på FB - Lav dit eget flotte logo og sæt på, og fjern "overskriften"

Generelt er billederne dårlige, der er for meget "snask" rundt om. Det ligner at de er gemt i meget dårlig kvalitet.

"tilfældige produkter"  der er noget grafik rundt om. men det høre ikke nogle steder til?

Fjern dato i bunden - Hvad har det af realevans? Og slet også dine besøgstal, igen hvad skal JEG bruge det til?

Nå videre til bestillingsflowet:

Du skriver at maxibrev ikke er forsikret - Du ved vel godt, at det er DIT ansvar at produktet kommer frem til kunden, ik? Det vil sige, at hvis det bliver væk i posten som maxibrev, så hænger du på den alligevel. Så hvorfor skulle jeg som kunde vælge pakke med T&T i stedet for maxibrev? Vælg hvad du vil have, billig forsendelse eller sikre pakker.

Nå jeg trykker fortsæt i bunden - Bum tilbage til forsiden.. Er jeg ikke igang med at købe? Ændre knappens tekst eller funktion. 

Nå jeg trykker bestil, nu skal jeg taste mit postnummer igen? Det har jeg da lige tastet på siden før?

Nå videre til at taste informationer - Fint

Nå videre igen, så skal jeg vælge forsendelse igen? Den var da valgt for et par trin i forvejen? Der stod den som default på maxibrev?

Handelsbetingelser skal du nok få læst igennem af en der kender til disse. Derudover så åbner de i samme vindue på bestillingssiden hvor man skal krydse af. Den bør åbne i et nyt vindue, eller i det mindste have en "BESTIL" knap i bunden. Du risikere at folk lukker siden, og glemmer dig igen!

På din "Om" side, der skriver du at i har "nogle af landets billigste priser.." Kan du bevise det? I skal passe på her

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Mange tak for dette! Jeg er super glad fordi du gad at kigge vores shop igennem. Jeg vil hel sikkert tjekke op på dette! Mange tak!

Mvh.

iBixen

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal lede en del på siden før kan samle nok produkter så det bliver over 200 kr , få nogle flere produkter og især dyrere mange køber for mere end 200 kr men vis ikke kan finde nok så man spare fragt går man videre til næste webshop for der spare man fragt  for der fandt nogle flere produkter og nogle af de andre køb som kan laves vedr. mobil telefoner

kan være du ikke mener fragt 8 kr er meget men når kun køber for 39 kr er det % meget af prisen større udvalg er vejen frem  mod succes  

kontakt siden frem igen med der med telefon nummer og CVR nummer det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set, så er jeres site ganske overskueligt. Det vil måske være en god ide, når jeres fragtpriser er så lave som de er, at ligge dem oven i prisen og så tilbyde fri fragt. 

Det hvor jeg personligt lidt stå af er ved ved visningen af kategorierne. De bliver ligesom blandet sammen de øvrige produkter. F.eks. her: http://ibixen.dk/iphone-4.htm 

Her vil det nok være en god ide, at lave en adskillelse, f.eks. med en streg mellem visningen af kategorierne og visningen af de nyeste produkter. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget fint ud.

Jeg har primært kigget grafisk! og synes overordnet det ser godt ud.

1. Der er brugt en font med seriffer (fødder) på siden Om iBixen og sans serif alle andre steder.

2. Der er en fejl lige under det billede der skifter på forsiden. Man kan se den grønne blok til højre og venstre.

3. Jeg ville nok lade den hvide farve gå helt op til browser toppen. Så får du lidt mere luft i toppen og det er vores ven.

4. Du bruger meget udråbstegn. Det virker meget agressivt og uprofessionelt på mig.

5. Din BESTIL button går lidt en anden vej end det andet design. Find måske en komplmentærfarve på http://kuler.adobe.com

6. Få lavet dig et fav-icon på alle siderne. Det giver lidt liv i browseren. (lille icon som pæren på Amino)


Eller super arbejde.
Keep up the good work.

Ronni Høirup

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Rigtig fed side :) pænt opbygget og nem at finde ud af :p

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak rvejsgaard.

Og Mikael christiansen, Frank Ulrich & Ronni Noer Høirup, jeg vil helt sikkert tjekke op på jeres gode feedback her i ugen!


Mange tak alle sammen. ;)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender lige tråden til tops. :-)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)