Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man regne med google webmaster tools?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del venlig hjælp fra et par flinke aminoer, er jeg vist ved at have styr på alt mit DC i min webshop. Der er blevet lavet 301 redirects og tilføjet "noindex" på mange af siderne.
Så er jeg bare spændt på hvor lang tid der går inden google fjerne alle de uønskede indekserede sider?

Men mit spørgsmål er hvor meget man overhovedt kan regne med google webmaster tools, og om det overhovedet er tiden værd at holde øje med?
Jeg benytter dette værktøj til at holde øje med om mine meta beskrivelser går igen på flere sider. Men jeg får ingen fejl vist på google.
Hvis den havde vist disse fejl (som den i øvrigt har gjort på andre af mine sider) så havde jeg selv opdaget problemet.

Findes der evt. et andet værktøj der er mere brugbart?

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Du kan også søge på dit domæne: site:www.fungadgets.dk for at se hvilke sider, der er indexeret.

Ellers ville jeg bruge Webmaster Tools til f.eks. at holde øje med CTR på dine forskellige titler og metabeskrivelser.

Hvis nogen er dårlige (CTR'erne) høje placeringer til trods, kan du prøve at fifle med dine titler og description  meta tags for at se om du kan få din CTR op for dine forskellige placeringer - uden at miste placeringer og trafik selvfølgelig.

Webmaster Tools kan være et meget anvendeligt værktøj.

/ Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var netop pga søgningen at jeg blev gjort opmærksom på de mange DC sider :)

Og med hensyn til CTR synes jeg at webmaster tools opdaterer sindssygt langsom, så der kan jeg heller ikke benytte den. Og mine placeringer på søgeord, synes jeg heller ikke passer for godt.

Jeg er tilmeldt SEOsupporten fra DeMib, og den synes jeg er mere retvisende udfra hvis jeg laver søgninger på google. (Logget ud og alt slået fra)

Men kan man overhovedet regne med de data man får fra webmaster tools?

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i, at Webmaster Tools tit er nogle dage bagefter.

Angående dine placeringer.

Den tjeneste du benytter ved DeMib, er det personaliseret søgning fra med &pws=0?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders M. Nielsen:
Den tjeneste du benytter ved DeMib, er det personaliseret søgning fra med &pws=0?

Jeg er ikke så teknisk, så er ikke helt med på hvad du mener Anders :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets - Allan:
Men kan man overhovedet regne med de data man får fra webmaster tools?

Ja, selvom de ikke er 100% og lidt bagud, så kan de sagtens bruges, af hensyn til placeringer er et ekstern program mere optimalt, hvis man følger op på placeringerne ret tit, så kan man også se evt. fremgang og nedgang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)