Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor /bogholder i middelfart

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en ny bogholder/revisor i middelfart området. 

Jeg har ikke det store, men en lille ringbind hver mdr som skat bogføres, ordne løn, moms og skat. 

ER DU DER? 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kommer oprindeligt fra Middelfart, men bor dog i Kastrup nu

Mine forældre bor i Middelfart og min søster ejer Estate Mæglerne i Middelfart, så jeg er jævnligt på de kanter, i hvertfald en gang om måneden.

Jeg vil gerne hjælpe dig, selv om jeg er lidt langt væk i det daglige

Vi er dog et online bogføringsbureua med kunder i hele landet, så det plejer ikke at være noget problem

Vi arbejder i e-conomic som du også kan få adgang til, hvis du selv vil fakturere og følge lidt med i tallene.

Du kan se mere om os og vores arbejdsmetoder på www.netaccounting.dk

Hilsen

Lone Skou

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det endnu ikke er lykkedes for dig at finde en freelance bogholder, vil vi gerne påtage os opgaven. Vi kan findes på www.he-regnskab.dk

Vi er beliggende i Horsens, så turen til Middelfart ville hurtigt kunne klares.

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Hanne Ehrenreich

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis ikke du ønsker, at vi skal sidde lårene af dig på dit kontor, så vil jeg også gerne byde ind på opgaven.

Der er jo kun dig til at betale for den transport (både tid og reelle omkostninger), som bogholderen må gøre, for at komme til dig. Du kan derfor spare en del, ved at sende regnskabet med posten (eller via e-mail) til en bogholder.

Vi er et lille revisorhus, som tilbyder bogholderi, årsregnskab, skatteopgørelse, samt hjælp til udfyldelse af selvangivelsen, og vi kan sagtens sørge for, at din moms, skat og løn afregnes korrekt og til tiden.

Lad mig høre fra dig, hvis ovenstående kunne være interessant.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper6000:

Hej 

Jeg søger en ny bogholder/revisor i middelfart området. 

Jeg har ikke det store, men en lille ringbind hver mdr som skat bogføres, ordne løn, moms og skat. 

ER DU DER? 

Hej

Der rigtig mange, som gerne vil give et bud på opgaven, hvorfor jeg vil anbefale dig, at lægge opgaven på Amino-Freelancer.

Herved vil du kunne vurder de indkomne tilbud, som giver et rigtigt godt udgangspunkt for en vurdering, herunder pris, geografi m.v.

Tonny

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hos Xellence Group vil vi også meget gerne tilbyde vores assistance. Vi kan hjælpe dig med det hele, og vi garanterer markedets laveste priser.

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud, så er du velkommen til at skrive herinde eller en mail på t.larsen@xellencegroup.com. 

Du kan læse mere om os på www.xellencegroup.com.

Vi håber på at høre fra dig.

Mvh.

Thomas Xellence Group

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)