Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nær død oplevelser!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som den opmærksomme læser af Amino har opdaget har jeg lavet en webbutik med salg af gravsten og ja jeg har taget kritikken til mig, den er ved at blive rettet...

Jeg har jo fundet ud af at det er vigtigt at skrive i forskellige blogs for at seo optimere, men der er det jo ikke nemt i den branche jeg er i.

Den er præget af monopol, konservatisme og lidt for meget indspiste familier. Dansk bedemands forening har f.eks. fået pålagt at reklamere for deres produkter men vil fortsat ikke, de vil typisk heller ikke fortælle om priserne i telefonen. 

Vil der være mening i at oprette et debatforum for de efterladte familier således at de kunne få informationer før og efter mødet med bedemanden. 

Peter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er da de bedste forudsætninger for succes, at de andre hænger fast i deres eget gamle savl, udskyld udtrykket, ikke hæng med hovedet du er foran lige så snart du siger til dig selv, at jeg nok skal vise de gamle nisser i branchen hvor den skal skæres.

Hvis ikke du kan få hul på sagerne så skriv eller ring, så skal vi nok skubbe til din tænkeboks, så du får fart i hjulene

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Den er præget af monopol, konservatisme og lidt for meget indspiste familier.

Hej Peter.

Jeg syntes, at det er flot, du vil gå mod strømmen -  om end den kan være stærk. Jeg kunne sagtens blive en mulig kunde hos dig, selv om det ikke haster Smile

Min lille kæphest er, at det burde vedtages ved lov, at varmen fra krematorierne skal anvendes, frem for at forsvinde op i den blå luft. Men det er jo en helt anden snak.

Ps.

Husk at linke til dit produkt i fremtidige indlæg, som jo f.eks. er salg af gravsten på nettet

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert, det lyder som et drømmemarked. Hvis de andre vitterligt er så gammeldags som du siger så tager det jo ingen tid for dig at blive nummer 1 ... både på Google og i virkeligheden :) 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder som en god ide. Og det gør det ikke værre, at der er usandsynligt mange penge i branchen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)