Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryder jeg loven med Moneybookers og PayPal?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop hørt at dansk og EU lovgivning kræver at penge først trækkes fra kundernes kort ved afsendelse af varen. PayPal og Moneybookers som jeg bruger trækker med det samme. Jeg ved dog at NETS giver dig mulighed for først at hæve pengene senere. Jeg vil nødigt i armene på NETS da jeg arbejder pan europæisk men er registreret i DK.

På forhånd tak for svar,

Peter

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Worsøe:

Jeg har netop hørt at dansk og EU lovgivning kræver at penge først trækkes fra kundernes kort ved afsendelse af varen. PayPal og Moneybookers som jeg bruger trækker med det samme. Jeg ved dog at NETS giver dig mulighed for først at hæve pengene senere. Jeg vil nødigt i armene på NETS da jeg arbejder pan europæisk men er registreret i DK.

På forhånd tak for svar,

Peter

Jeg ved ikke om du bryder loven, men du kan jo bare sætte paypal til manuel trækning, så er det problem løst der.  (så skal du klikke på en knap for at få dine penge)

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Peter Worsøe:

Jeg har netop hørt at dansk og EU lovgivning kræver at penge først trækkes fra kundernes kort ved afsendelse af varen. PayPal og Moneybookers som jeg bruger trækker med det samme. Jeg ved dog at NETS giver dig mulighed for først at hæve pengene senere. Jeg vil nødigt i armene på NETS da jeg arbejder pan europæisk men er registreret i DK.

På forhånd tak for svar,

Peter

Jeg ved ikke om du bryder loven, men du kan jo bare sætte paypal til manuel trækning, så er det problem løst der.  (så skal du klikke på en knap for at få dine penge)

Kan du fortælle hvordan man sætter paypal til manuel trækning

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg også frygtelig gerne vide hvordan man gør.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har paypal lavet om igen, så kan ikke lige finde det. Men tidligere lå det under "Præferencer for betalingsmodtagelse" og så skulle man sætte "bloker betaling til mig der er sendt i anden valuta" til "spørg mig". Derefter sætter man sin konto valuta til EURO eller hvad man nu helst vil (alt andet en det man modtager i) så spørger den om det.

*Svar jeg fik fra paypal support da jeg skulle bruge det for laaaaang tid siden..

Fra Randers
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved en række ebay handler først trækker når de sender varen, men jeg har ikke erfaring med hvordan man sætter det op i paypal, men det vil garanteret være det klogeste at gøre (netop pga. de EU regler)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder "capture" på fagsprog... Det kan sikkert hjælpe i din søgning på Paypals hjemmeside!

Og det kan anbefales, da det er lettere angående svindel ordre mm. Så slipper man for det bras, når man selv vælger, hvilke betalinger, der skal gå igennem ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)