Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til formulering af SEO spørgsmål til retsag

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Jeg mener ikke han kan love dig en god plads på Google, kommer jo an på hvor stor konkurrencen er, med mindre du bruger Google Adwords.

Helt ærligt synes jeg ikke en side 5 er det værd. Men det kommer også an på hvilket søgeord du bruger? Mode? Tøj ?

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Miriam

Glem indgangsvinklen med at der er tale om en supplementsside. Det har du jo accepteret, hvis jeg forstår dig ret. Og at du ikke vidste, at det er mod Googles retningslinjer og kan skade dig, fritager dig ikke for ansvar. Sådan er loven indrettet.

Det eneste du kan hænge din hat på er garantien for en side 1 placering. Og der er det formuleringen af aftalen, der er afgørende.

Umiddelbart må spørgsmålene altså handle om: Har du været på side 1 med den side, du har aftalt, du skal være det med? Og har du været det i mindst den periode, der fremgår af aftalen?

Har du ikke været der eller været der længe nok, er garantien jo ikke opfyldt. Og det må vi så håbe, at Retten forholder sig til. Held og lykke.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres indlæg. Det har virkelig hjulpet mig meget.

Jeg skriver lige et par ord til jer hver især i en p.m :-)

Hermed også en opfordring til at henvende jer her eller i en p.m, hvis i har et lignende problem - vi kan måske få gavn af hinandens erfaringer.

Mange hilsner Miriam

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)