Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre rejseselskab - hvilket regnskabsprogram skal jeg vælge!??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg mangler et godt og overskueligt regnskabsprogram, der kan hjælpe med at lette og automatisere mit arbejde, når jeg skal bogføre og fakturere mine kunder.

Programmet skal kunne servicere mig med oprettelse af rejser, tillægs-ydelser, kundekartotek og gerne kunne beregne margenmomsen på rejser.

Det er essentielt at jeg automatisk kan sende fakturaer ud til oprettede kunder, importere eksisterende kunder gennem fx Excel, sende rykkere og følge op på manglende betaling. Derfor vil programmet være meget interessant, hvis det også kan krydstjekke med banken om betalingerne er kommet ind.

Herudover har jeg hørt at man kan få applikationer til nogle regnskabsprogrammer, hvor det er muligt at sende nyhedsbreve ud til forskellige kundegrupper.

Nogle der kan hjælpe!?

Og.. Hvis der er andre rejseselskaber derude - hvad fungerer for jer!?

Mvh. Søren

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Fra  IT-Effect A/S Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Søren

Der findes flere gode systemer til styring af rejser og økonomien i rejserne.

Vi har i tæt samarbejde med nogle større rejsebureauer udviklet en Travel løsning, som er baseret på standard økonomisystemet Dynamics C5.

Fordelen ved at anvende et standard økonomisystem er, at alt vedr. økonomi, efterkalkulation, debitorstyring, finans, budget er inkl. i pakken.

Vi kan levere løsningen som hosted udgave og kan integreres med Web-bestillinger.

Se mere på: http://www.iteffect.dk/c5travel/default.asp

Du er selvfølgelig også velkommen til at sende en mail, hvis du har brug for flere informationer :o)

Mvh

IT-Effect

 

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg tror vores system, Web-Regnskab, kan hjælpe dig. Det er et Online Regnskabsprogram

- Du kan importere dine kunder direkte fra et Excel ark, og eksportere data til Excel igen

- Du kan med vores fakturamodul let sende faktura direkte til kunderne og får en let og overskuelig oversigt over hvilke kunder der er over forfald. Snart er vi også klar med et egentligt rykkermodul så du også kan klare dette i programmet.

- Har du nogle kunder du skal huske at fakturere med jævne mellemrum, eks. hver måned kan du let lave en reminder om næste faktureringsdato, som så ryger over i din aktivitetsliste (Hvis du har CRM modul også)

- Vil du sende nyhedsbreve ud, kan du med vores meget smarte filterfunktion eksportere de kunder du ønsker at udsende til og copy/paste mail adresserne over i ex. outlook.

Prøv det helt gratis på www.web-regnskab.dk og giv og et ring hvis du har nogle spørgsmål.

Hvis du bestiller det, vil jeg give dig de første 3 måneder gratis. Nævn blot dette tilbud når du bestiller inden 1. Oktober

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)