Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tomrum:

hehe vi har hele tiden lagt på www.shopping4kids.dk men da der har været problemer under en ny installation har vi af sikkerheds hensyn midlertidigt flyttet alt indhold dertil hvor det er nu.....

Jeg laver selv det meste men det der med ftp upload osv... der sparker jeg ikke røv ;)

Som iværksættere må jeg komme med et godt råd , kør på der ud ad og man vil altid finde nogle der har en linje enes so  en selv , men vis bruger tid på alle disse ting flyttes fokus fra sin iværksættere forretning du løber bare ind i omkostninger med domæne sag og har brugt en masse negative energi end den positive at komme videre hurtigt .

Du skal bare give dig fuldt ud lave flere og flere unikke gode tekster , de få stykker på siden , kan selv en ordblind som mig lave flere unikke og brand optimere bedre .

Vis optimere lave vildt gode 1000 vis oh klage ikke over når der lavet 10.000 artikler på siden med alle over 800 unikke ord og du finder , nogle steder 3 linjer du mener nogle du mener har  kopiret fra dine artikler  

Du har lavet bitte små artikler der ikke videre formidler meget viden , jeg synes du skulle lave den længere og lige et ekstrem særpræg i dem så de er så gode at folk begynder at linke til dem .

Husk så korte artikler er i ikke ideelt for google de ser bedste der bliver lavet mere end 100 ord artikler og korte artikler er svære at sige de er unikke da indholdet er lille derved stor chance der findes mere ens , med vis en artiklen på 800 ord er ens kan man godt se det er afskrevet for det er mere end 3-4 linjer sammenfattet jo mere man rammer alm, sporg jo svære er der at påregne sig det er et unikt arbejde op du har copyrighten  over disse ord , da man rammer alm sætninger vil vis skulle gå efter du skriver , kunne man køre sager mod så mange 10.000

hvordan skal man kunne tekstforfatte en side vis ikke må være 2-4 linjer ens og man er i samme branche , man får problemer for man tilbyder det samme og kan umuligt skrive tekster vis ikke rammer nogle linjer der er ens , for problemet er i samme branche .

I alt brug ikke mere tid på dette , men tag dig samme , for der er ikke mange lange unikke tekster på siden , jeg synes du skulle gå i gang , med at skrive løs om emmet og hav den vildeste passion i at videre formidle dit produkt for man er jo iværksættere og vil vinde det gør man koncentrerer sig og aldrig stoppe med at have iværksættere viljen. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tomrum:

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

Mener du i din ramme alvor, at følgende er kopiering? For så kan en tur på Google da hurtigt bekræfte, at der er andre, som har skrevet denne sætning før jer, og det altså er jer, der har kopieret den!

"Du finder b.la. mærker som" - Totalt standard sætning, som alle benyter før en opremsning

"Bundgaard, Celavi, Decoy, Kennedy sko, No added sugar, Primigi" - Udvalgte mærker! Om det er kendte børnetøjsmærker, det må jeg melde pas på, men der er intet unikt over disse, og slet ik i kombination med "du finder..."

At sagen så overhovet er blevet til en domæne sag, det er endnu mere komisk, men sådan er det, når man truer med ting og sager, som man ik har sat sig ind i på forhånd...

I stedet for at bitche online, så skulle I (her menes begge parter) "give" hinanden hånden og komme videre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

så vidt jeg ved så er der ingen af os der bitcher mere ;-) det må vist stå for din egen regning...:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:

så vidt jeg ved så er der ingen af os der bitcher mere ;-) det må vist stå for din egen regning...:)

Så vidt jeg ved, så er citatet også fra tidligere i tråden, hvor der blev grov bitchet ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kanon, det ser ud til at det endte godt, så lad det nu ligge og ikke koge mere suppe på det, især hvis begge parter er tilfredse.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Kanon, det ser ud til at det endte godt, så lad det nu ligge og ikke koge mere suppe på det, især hvis begge parter er tilfredse.

Mvh. Rune.

Vi har forsat en fornuftig dialog pr. mail i stedet Yes

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)