Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webportal skal testes. Er der nogle Aminoer som har lyst til at prøve?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle jer gode Aminoer

Så er jeg næsten tip top klar til at lancere min betalingsportal, men inden den er ready to go, så mangler jeg få testet det praktiske i gennem.

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis der skulle være nogle gode Aminoer, som har en 10 minutters tid i kalenderen henholdsvist mellem d. 3. september - 14. september til afprøve sitet.

Det vil foregå på den måde at man får tildelt et fiktivt kreditkortnummer, og derefter skal man "købe" en pakke på min portal. Jeg søger mellem 10-15 personer og det er et plus hvis det er fra den kreative branche. Men det skal siges at alle typer kan prøve den, da det som sagt er det praktiske aspekt som skal afprøves.

Skriv gerne til min indbakke for at melde jer til, og jeg vil sende jer et link og info når tiden kommer.

Mvh Jennifer Nielsen, Frederiksberg

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende, mne hvis jeg var dig ville jeg lige skrive et par linjer om hvad det er for et type protal og hvad produktet er? Bare for at gøre folk lidt nysgerrige og have LYST til at teste konceptet a osv :)

Tror du vil få langt flere relevante henvendelser.

Men det var bare et godt råd, brug det eller ej :)

Rigtig god dag og held og lykke med projektet!

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du har helt ret. Det gik vist lidt stærkt, da jeg skrev det:) Og tak for rådet.

Sitet er for alle kreative sjæle, som gerne vil have et online galleri af deres værker/produktioner. Altså et portfoliosite som giver de kreative et godt redskab til at vise deres arbejde frem. Der er mange flere ting, som jeg ikke kan løfte sløret for endnu, men helt basis, så er det det sitet handler om.

Der vil vente lidt chokolade til dem, som vil teste siden.

Håber at høre fra jer!

 

Venligst Jennifer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)