Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået et godt (seriøst) tilbud fra Afrika...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Ja - det kunne sagtens være jeg skulle ringe mine tanker over i den retning Big Smile

Jeg kunne se i et andet indlæg, at det kun koster 5000 kr. at komme til afrika. Jeg havde troet, at jeg skulle ligge 25.000-30.000 inkl. ophold, så det havde været en stor udskrivning for mig. Nu koster det nok kun 10.000 kr. Så er det en anden sag...

Tak for sparket Big Smile

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Der er sku snart en tendens til at alle skal have sponsorer for selv den mindste fis de skal slå.

Sorry hvis det lyder meget negativt, bliver bare irriteret over gratis tendensen/ zero risk.

Manden er jyde, han skal jo prøve Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Tillykke med den enestående mulighed for en fantastisk oplevelse.
Lad dig ikke gå på af, at nogle ikke kan se en fælles mulighed for markedsføring/branding i forbindelse med den omtale dit afrikanske eventyr helt naturligt vil give. Skype-Smile
Der er endda én som kastet negative karma-points efter dig for dit indlæg.
Jeg synes det er et rigtigt godt initiativ, og det er da kun godt, at du forsøger at få afklaring på de spørgsmål, som måtte være i den forbindelse.

Der må være mange muligheder for at få sportsrelaterede virksomheder med på en andel i din samlede markedsføringsplads på turen.

Håber alt det bedste for dig og arrangementet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At tage til Afrika for at give INDKASTTRÆNING er squ noget af det mest lirede jeg har læst herinde... det er fandeme cool Thomas! Alene set med iværksætter briller synes jeg dit produkt er super fedt. Jeg kender ikke nok til fodbolden som business til at vurdere om det er en million dollar idea, men det er sateme tjekket at sige man har sådan en forretning når man sidder til konfirmation med alle kontorgubberne

Jeg er enig du må og skal afsted uanset hvad og tror ikke det er særlig dyrt (formoder du har overvejet risikoen for ikke at blive betalt når du først er dernede). Men det skal da ikke afholde dig fra at søge nogle sponsorer synes jeg. Måske Carlsberg med deres Part of the Game statement kunne være noget. Ellers kunne du jo prøve at spørge om diverse 1 divisionsklubber ville smide en tusse hver. Du kunne jo udvide det med at lave et site hvor de afrikanske spillere kan præsentere sig selv med en video til mulige danske klubber - i superligaen har de jo nok selv styr på det men måske der er nogle muligheder i 1 division? Kan godt ske jeg bare lader mig rive med her:-) Fedt det er det i hvert fald!

God tur - og pas på med at kaste bolde efter næsehornene... de bliver squ så sure

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice comment!! Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Manden er jyde, han skal jo prøve

 

Nu betragter jeg mig ikke som nærig - og jeg tror heller ikke jyder er mere nærrige end andre... Jeg har brugt 3 år af min firma-tid til at samle 100.000 kr. ind til diabetes-forskning, uden at få en krone selv - Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hobir:

At tage til Afrika for at give INDKASTTRÆNING er squ noget af det mest lirede jeg har læst herinde... det er fandeme cool Thomas! Alene set med iværksætter briller synes jeg dit produkt er super fedt. Jeg kender ikke nok til fodbolden som business til at vurdere om det er en million dollar idea, men det er sateme tjekket at sige man har sådan en forretning når man sidder til konfirmation med alle kontorgubberne

Jeg er enig du må og skal afsted uanset hvad og tror ikke det er særlig dyrt (formoder du har overvejet risikoen for ikke at blive betalt når du først er dernede). Men det skal da ikke afholde dig fra at søge nogle sponsorer synes jeg. Måske Carlsberg med deres Part of the Game statement kunne være noget. Ellers kunne du jo prøve at spørge om diverse 1 divisionsklubber ville smide en tusse hver. Du kunne jo udvide det med at lave et site hvor de afrikanske spillere kan præsentere sig selv med en video til mulige danske klubber - i superligaen har de jo nok selv styr på det men måske der er nogle muligheder i 1 division? Kan godt ske jeg bare lader mig rive med her:-) Fedt det er det i hvert fald!

God tur - og pas på med at kaste bolde efter næsehornene... de bliver squ så sure

John og Hobir - Tak for supporten - jeg vil gøre alt for at komme til afrika - med eller uden sponsorkroner Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Entrepreneur - Jan:
Manden er jyde, han skal jo prøve

 

Nu betragter jeg mig ikke som nærig - og jeg tror heller ikke jyder er mere nærrige end andre... Jeg har brugt 3 år af min firma-tid til at samle 100.000 kr. ind til diabetes-forskning, uden at få en krone selv - Big Smile

Det er skam ikke det indtryk jeg har af dig, det var mere ment som humor (derfor smiley) - beklager hvis det faldt udenfor.

Jeg har læst dine indlæg fra da du slog rekorder og jeg synes det er flotte ting du har opnået, så der der ikke noget badwill fra mins side.

Iøvrigt benytter alle, der kan, sig af muligheden for sponsorkroner og det er klart at jo flere jo bedre.

Prøv at finde ud af hvilke danske firmaer der er repræsenteret i det land du skal til og se om de kan drage nytte af en eksponering overfor målgruppen Smile

Køb ren argan olie her

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Smile
Entrepreneur - Jan:

Thomas Grønnemark:

Entrepreneur - Jan:
Manden er jyde, han skal jo prøve

 

Nu betragter jeg mig ikke som nærig - og jeg tror heller ikke jyder er mere nærrige end andre... Jeg har brugt 3 år af min firma-tid til at samle 100.000 kr. ind til diabetes-forskning, uden at få en krone selv - Big Smile

Det er skam ikke det indtryk jeg har af dig, det var mere ment som humor (derfor smiley) - beklager hvis det faldt udenfor.

Jeg har læst dine indlæg fra da du slog rekorder og jeg synes det er flotte ting du har opnået, så der der ikke noget badwill fra mins side.

Iøvrigt benytter alle, der kan, sig af muligheden for sponsorkroner og det er klart at jo flere jo bedre.

Prøv at finde ud af hvilke danske firmaer der er repræsenteret i det land du skal til og se om de kan drage nytte af en eksponering overfor målgruppen

Entrepreneur - Jan:

Thomas Grønnemark:

Entrepreneur - Jan:
Manden er jyde, han skal jo prøve

 

Nu betragter jeg mig ikke som nærig - og jeg tror heller ikke jyder er mere nærrige end andre... Jeg har brugt 3 år af min firma-tid til at samle 100.000 kr. ind til diabetes-forskning, uden at få en krone selv - Big Smile

Det er skam ikke det indtryk jeg har af dig, det var mere ment som humor (derfor smiley) - beklager hvis det faldt udenfor.

Jeg har læst dine indlæg fra da du slog rekorder og jeg synes det er flotte ting du har opnået, så der der ikke noget badwill fra mins side.

Iøvrigt benytter alle, der kan, sig af muligheden for sponsorkroner og det er klart at jo flere jo bedre.

Prøv at finde ud af hvilke danske firmaer der er repræsenteret i det land du skal til og se om de kan drage nytte af en eksponering overfor målgruppen Smile

Hej Jan

Nej jeg tog det ikke personligt - jeg blev bare lidt følsom da der kom et par negative kommentarer - så no hard feelings Big Smile 

Tak for rådet om at kigge efter firmaer der er repræsenteret i landet Yes - jeg kan ligeså godt få så meget ud af "eventen" som muligt...

Jeg kunne godt rejse derned og fortælle medierne om det bagefter, men hvorfor ikke lave det til noget større...

De bedste hilsner

Thomas

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper:

Thomas Grønnemark:
De kan godt betale min løn dernede, men har ikke råd til at betale min rejse m.m.

Men hvis det ikke kan svarer sig at tage derned på den løn du får fra dem, hvordan kan det så svarer sig så du får overskud, eller vil turen være en underskudsforretning? I så fald gør du det så bare for oplevelsen?

Det lyder pisse spændende! Håber det kommer til at lykkes under alle omstændigheder.

Kunne de evt. ikke bruge nogle af de penge du vil få i løn på at købe dig en billet?

Du blive sikker på de betaler dig - De ved at du kommer derned! WIN - WIN! :D

Haha, så prøver man at skrive det høfligt om han/du ikke bare kan bruge den løn du evt. får for jobbet til at dække rejsen, men bliver overset... Big Smile Jeg må sgu skrive det jeg mener mere klart næste gang..

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)