Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan yahoo vise domæne links og ikke alle links ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner

Jeg bruger yahoo sitexplorer til at se efter backlinks, jeg mangler imidlertid en måde at få vist domæne links isoleret på yahoo, er det mig, som er blind ?

 

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved kan du få vist både interne og eksterne links samlet, og derudover kun eksterne links. Jeg ved ikke om man også kan få vist udelukkende interne links.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Khertz

Tak for dit indlæg

Jeg fik formuleret mig dårligt i farten

Det jeg har brug for/mangler er at se mine eksterne links grupperet alene på domænerne, så jeg kan følge med i om der er nogle, som holder op med at linke osv. Med mere end 3000 indlinks er det umuligt at bevare overblikket og yahoo viser iøvrigt kun 1000, men indlinksene er kun på omkring 150 domæner, så kunne være rart at følge på domæne niveau.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der findes SEO-værktøjer netop til dette formål.

Jeg ved også at jeg har en liste et sted over sådanne værktøjer - jeg vil lige kigge efter når jeg kommer hjem, og hvis jeg finder den liste, eller finder et værktøj, så skriver jeg lige herinde igen i aften - ellers så har jeg ikke fundet den.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Pedersen:

Det jeg har brug for/mangler er at se mine eksterne links grupperet alene på domænerne, så jeg kan følge med i om der er nogle, som holder op med at linke osv. Med mere end 3000 indlinks er det umuligt at bevare overblikket og yahoo viser iøvrigt kun 1000, men indlinksene er kun på omkring 150 domæner, så kunne være rart at følge på domæne niveau.

Hej Finn,

Det kan du ikke via Yahoos egne hjemmeside. Tidligere fandtes der et væld af tjenester, som benyttede sig af Yahoos data og leverede forskellige opsætninger - bl.a. som du efterspørger opsummering på domæne-niveau. Men Yahoo er ved at lukke deres Siteexplorer-tjeneste ned, så de fleste af de her tjenester virker ikke længere.

Der findes flere betalingsservices, der kan håndtere den slags backlink-analyse på baggrund af egne databaser, som f.eks. danske Sitexploration eller de amerikanske  Seomoz eller Majestic.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten

Håber du finder noget.

Jeg har tidligere brugt et  par andre programmer men jeg kan se de ikke er pålidelige mere.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak for dit professionelle svar.

Kommer nok til at kigge på en betalingsløsning, men mit behov er så lille. Måske 2 opslag om måneden.

De bedste hilsener

Finn 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)