Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik på tjen penge hjemmefra affiliate side

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

interne links er man forklare alle ord på siden og denne side starter h1 der 100 vis ord på siden du kan videre formidle en viden og derved styrke hjemmeside surveys selskaber hvad betyder det står ikke på siden .

husk altid starter med en sigende titlen på siden , der omkring det folk vil søge ud på google for at finde din viden , bedre der er masser af undersider end du . øger tekst mængende på hver side , forklare hver lille ting , for at forklare hver lille ting har man de interne links til, folk kan godt se der er links videre på siden.

lav flere tags på , på hver side , der kan søges på dine ord , det giver siden et større brugbarhed

Mange tak for hjælpen.

Er noget jeg vil gå igang med at få lavet, er der et plugin der gør det nemmere, eller er det bare den hårde vej og oprette hver eneste side med de forskellige ting?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der selvfølgelig noget om Wink Det skal du selvfølgelig også have lov til, ville bare lige sige hvad jeg mente

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Det er der selvfølgelig noget om Wink Det skal du selvfølgelig også have lov til, ville bare lige sige hvad jeg mente

Er også fantastisk at du deler den :)

Syntes bare også jeg ville svare på det :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

NiclasG:

Mikael christiansen:

interne links er man forklare alle ord på siden og denne side starter h1 der 100 vis ord på siden du kan videre formidle en viden og derved styrke hjemmeside surveys selskaber hvad betyder det står ikke på siden .

husk altid starter med en sigende titlen på siden , der omkring det folk vil søge ud på google for at finde din viden , bedre der er masser af undersider end du . øger tekst mængende på hver side , forklare hver lille ting , for at forklare hver lille ting har man de interne links til, folk kan godt se der er links videre på siden.

lav flere tags på , på hver side , der kan søges på dine ord , det giver siden et større brugbarhed

Mange tak for hjælpen.

Er noget jeg vil gå igang med at få lavet, er der et plugin der gør det nemmere, eller er det bare den hårde vej og oprette hver eneste side med de forskellige ting?

måske kan dette her klare wiki 

http://wordpress.org/extend/plugins/wordpress-wiki/

burde kunne sætte i wordpress til den søgte på tags , men jeg ved ikke alt om wordpress , så jeg er ikke sikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu gang tak for hjælpen, ser om jeg kan få det til at køre :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)