Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøgleord i AdWords - Pludselig 3 gange så dyre ????

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der her ..... Jeg har ligget konstant med en nogenlunde fast pris på mine nøgle ord i AdWords det seneste års tid, men pludselig er de steget med næsten 300% de sidste 4 dage, hvad kan være årsagen til det ?

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvis der ikke er sket noget med din Quality Score, så skyldes det højst sandsynligt, at en eller flere af dine konkurrenter har skruet buddene op.

Har du f.eks. ligget med klart højeste bud (og Quality Score) og ikke haft en CPC i nærheden af dit budloft, kan der pludselig ske meget, hvis nr. 2 skruer buddet op. (Du betaler jo en QS-korrigeret version af den næsthøjestes bud for at ligge på 1. pladsen).

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank, tak for tilbagemelding !

Min QS er iorden 10/10 på top 3, så årsagen skal formentlig findes i at en 'kollega' har øget max bud.

Jeg kører pt. uden max CPC, så løsningen må vel være at lægge et loft ind, hvis jeg ikke skal ud i en overbuds situation, som vel dybest set kun gavner Google ...

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh ja, det har du ret i. Et CPC-loft er en god idé. Ubegrænset loft kan være noget farligt noget.

Det kan sagtens være, at det ikke kan betale sig for dig at betale tre gange så meget for at holde fast på din førsteplads i forhold til at ligge nr. to og betale markant mindre pr. klik.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Automatisk budgivning (uden max. CPC) er vel i realiteten uden loft, ihvertfald har jeg lagt initiativet i hænderne på Google.

Jeg tror selv jeg tager styringen og går ind og laver manuel budgivning de næste par dage for at se, hvordan det påvirker tingene.

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som det helt rigtige. Jeg anbefaler i hvert fald klart, at man ikke overlader for meget til Google, hvad angår Adwords. Smile

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig at gå over til manuel budgivning frem for automatisk budgivning med CPC-loft.

Frank Hellerup Madsen:
Jeg anbefaler i hvert fald klart, at man ikke overlader for meget til Google, hvad angår Adwords. Smile

Det er altid et godt udgangspunkt at have - ikke mindst når det kommer til budgetter og klikpriser.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)