Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til iMediaMan (endelig fæærdig!!)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis hvad du kan på egen hjemme side

Danmarks billigste er den der levere bedste kvalitet til prisen de fleste vil have siden der bare køre der ud ad med logo , interne struktur mv.

lav logo der viser hvordan du kan unikke gode

vis du kan lave en sigende interne links strukturk på siden

vis du ved hvad h1 h2 mv er 

vis du kan lave en bestilling formular hvor man bestille din ydelser og kan de spørges en del i formualeren derved er det mere kunden du ved hvad ønsker spare til og du viser du kan lave en suveræn bookingform der må meget gerne være booking kan skrive ferie der optaget derved kan man book møder og se hvornår optaget og vis haves tid til opgaven kan man se hvornår

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for din respons, som jeg også skriver så har jeg ikke lavet SEO arbejde på den endnu.

Hmm jeg har et logo? Og har slettet danmarks billigeste da jeg ikke er det, jeg laver fine og enkelte og flotte hjemmesider.

Men tak for de gode ord!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:

Hej Mikael

Tak for din respons, som jeg også skriver så har jeg ikke lavet SEO arbejde på den endnu.

Hmm jeg har et logo? Og har slettet danmarks billigeste da jeg ikke er det, jeg laver fine og enkelte og flotte hjemmesider.

Men tak for de gode ord!

/Emil

Et sigende logo er hvad du levere du levere noget med hjemmesider der en film bånd i logoet og synes da godt logo kan være bedre vis hvor super god du er 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

iMediaMan:

Hej Mikael

Tak for din respons, som jeg også skriver så har jeg ikke lavet SEO arbejde på den endnu.

Hmm jeg har et logo? Og har slettet danmarks billigeste da jeg ikke er det, jeg laver fine og enkelte og flotte hjemmesider.

Men tak for de gode ord!

/Emil

Et sigende logo er hvad du levere du levere noget med hjemmesider der en film bånd i logoet og synes da godt logo kan være bedre vis hvor super god du er 

Desværre ikke mig der laver logo, grunden til at jeg valgte det logo som jeg fik sendt af designeren er at jeg synes det så godt ud, synes det viser at man kommer lidt omkring, lidt svært at forklare.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Snakket med logo designer og der kommer nyt billede i morgen...

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ved "imediaman" skriver du lidt om hvem du er osv..

men du omtaler dig selv som "vi" og "os"

hvorefter du nedenunder skriver at det kun er dig som står bag.. det hænger ikke rigtig sammen.

Derudover, så står formularen under "kontakt" på engelsk.. og det samme oppe i søgefeltet. samt et par andre steder hist og her..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg takker meget for det :) Jeg får det rettet når jeg lige får tid til det! Altid godt med noget nyt feedback!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)