Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GooN.dk, dansk artikeldatabase - feedback :-)

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vist tid til endnu en update. Siden har endnu en gang fået lidt af en overhaling, og selvom overhalingen ikke er færdig endnu, så synes jeg da lige at jeg vil gøre opmærksom på det.

Headeren

  • Nyt logo er blevet lavet, som gerne skulle udstråle en smule mere seriøsitet.
  • Ny login-form er blevet lavet.
  • Ny statistikbar - stadig med min ELSKEDE ordtæller :)
  • Stort søgefelt.

Visning af artikler

  • Stort billede som er venstrestillet er lavet, i stedet for et lille billede.
  • Forfatterboksen er centreret.
  • Relaterede artikler i siden.

Andet

Der er flere ændringer på vej, og flere tiltag. Det kommer stille og roligt. Udover overstående, så er der nogle småfejl på siden - eksempelvis er der steder hvor nogle pixels rager udover, men det er pga. gammel og dårlig kode, som i øvrigt vil blive fuldstændig optimeret snarest.

Vi er endvidere nået op på 330.000 ord, og vi rammer snart de gyldne 1.000 tilføjede artikler, som jeg glæder mig meget til at se :) I øvrigt rammer vi også snart 300 oprettede forfattere, hvilket ligeledes er fantastisk.

Alt i alt, skulle de nye ændringer gerne give et mere professionelt, tiltrækkende og varm look, og jeg kan fortælle så meget at de nye ændringer har gjort at bounceraten er steget markant.

Med Venlig Hilsen
Morten

De som ikke er blevet forfatter på Goon, men er interesserede kan, hvis de vil - gøre det her: http://goon.dk/bliv-forfatter

Hvis nogen har feedback - uanset om det er konstruktivt, negativt eller positivt så skal i være velkommende til at skrive heri. Alt vil blive læst igennem og blive taget seriøst :)

God Weekend.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle nogen i øvrigt være i tvivl om hvorvidt Goon udvikler sig, eller har udviklet sig, så kan i her se et lyslevende bevis på hvad Goon har været, og er blevet til :)

Overstående billede er vel 1 års tid siden. Siden det, er der konstant blevet foretaget små, såvel som store tweaks, og i dag ser Goon altså sådan her ud:

Siden er langt fra færdig endnu, og der er mange idéer der skal udleves endnu. Men så kan man altså snakke om at en side har ændret sig markant, siden den startede :)

God weekend.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker så ikke...

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm den fungere så igen, underligt..

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

gusse.net:

hmmm den fungere så igen, underligt..

Ja, siden havde lige 3-5 minutters nedetid - jeg ved ikke lige hvorfor. Den skulle dog være oppe nu, og køre ganske udmærket :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Goon er permanent åben for at der kan tilføjes artikler til siden igen.

For 19 dage siden udsendte jeg et nyhedsbrev, hvori der var et link til en forklaring - denne kan findes her: http://goon.dk/nedtur

Jeg er ikke i tiptopform, men jeg har fundet en løsning som løser hele situationen, hvilket er fantastisk.

Jeg har i dag skrevet følgende nyhed: http://goon.dk/vis/1375/Konceptet-aendres,-og-der-kan-tilfoejes-artikler-igen

Goon vil ikke længere kun fungere som en artikeldatabase, da konceptet ændres markant. Jeg tror ikke længere på at der er et reelt marked for selvstændige artikeldatabase af denne type, så derfor vil Goon bive ændret markant.

Det var bare lige en hurtig meddelelse. Jeg vil ikke selv på nuværende tidspunkt stå i spidsen for Goon - og derfor vil det ikke være mig der hiver i trådene, med mindre dette er strengt nødvendigt.

Alle artikler vil med garanti blive godkendt inden 24 timer.

Med Venlig Hilsen
Morten - Jeg beklager nedetiden det sidste stykke tid.God weekend til alle.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt Goon er oppe igen. Nu kan jeg endelig komme igang med at skrive nogle flere artikler til Goon :-).

God bedring Morten, og dejligt at høre at det går frem af.

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt at høre at du er tilbage. Jeg har læst din nyhed, men har ikke et klart billede af hvad, du vil integrere artikeldatabasen med? Hvad er det nye?

Jeg er sikker på, at din nye tilgang vil være bedre. Der skal skabes mere værdi for brugeren, så denne kommer tilbage for at læse og bidrage mere i form af kommentarer mm.
Side 5 ud af 5 (48 indlæg)