Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af webshop - hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu for første gang prøvet at blive snydt af en webshop. De trak betalingen 2-3 dage efter ordre var lagt og nu knap 4 uger senere, har jeg hverken set penge eller vare.

Jeg har kontaktet dem flere gange og fået enkelte svar, hvor der 2 gange er skrevet at varene er sendt og 2 gange, at nu havde de givet mig pengene tilbage men uden at dette var sandt.

Da en ansat skrev "XXX der er ejer af firmaet meddelte mig at han flytter penge snarest muligt"  sendte jeg en mail, at nu var sagen overgivet til advokat og derefter modtog jeg (endelig) mail fra ejeren, at de havde overført penge til mig, så nu håber jeg pengene er inde på mandag.

Men hvad gør man lige her bagefter? Nu havde jeg; gudskelov; kun lavet en lille start ordren inden jeg ville ligge en stor ordre (det var display til vores forhandlere jeg skulle indkøbe) men hvad med andre kunder? Hvordan forholder man sig til sådan en situation?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Janne-SD:

Jeg har nu for første gang prøvet at blive snydt af en webshop. De trak betalingen 2-3 dage efter ordre var lagt og nu knap 4 uger senere, har jeg hverken set penge eller vare.

Nu går ned i din bank på Mandag, og laver en såkaldt chargeback! Så er pengene på din konto i løbet af et par dage...
Herefter skal shoppen bevise, at varerne er afsendt, og dette kan kun ske via tracking numre mm. Er der intet bevis, så får de et gebyr fra NETS på 250 kr oveni annulleringen af betaling...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gå til banken mandag morgen! Tak for det. Jeg kan se at shoppen pludselig er lukket ned....

Mht NETS så kan jeg se på linket at det er noget med PBS. Skal jeg ringe til PBS og fortælle om shoppen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Janne-SD:

Mht NETS så kan jeg se på linket at det er noget med PBS. Skal jeg ringe til PBS og fortælle om shoppen?

 
Du skal ned i din bank, og ikke koncentrere dig om noget som helst andet! Og det kan altså kun gå for langsomt, hvis webshoppen er lukket.
Som du kan læse i dette blogindlæg under punkt 10, så dækker dankort ikke ved konkurser!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengene er heldigvis gået retur idag! Puha en lettelse. Gør man så bare ikke mere? Kan de så bare snyde de næste når de engang åbner shoppen igen; eller åbner en ny?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)