Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan slipper man for mails?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo nysgerrig af natur og abonnerer på alle mails på Amino.

Nu er der så nogle gange nogle tråde der løber helt af sporet og som jeg ikke gider spilde tid på, men hvordan undgår jeg at få disse mails?

I de mails jeg får står der nederst: Hvis du vil stoppe mails i denne tråd, så klik her. I toppen af siden klikker du på "Stop venligst med at sende e-mail svar til mig".

Mit problem er bare, at det står ingen steder på siden når jeg kommer ind?

Det eneste der står er "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget", men det får jeg jo ligesom i forvejen.

Så hvordan afmelder man mails i tråde hvor man ikke selv deltager?

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvis der står i debatten at du kan modtage en email når nogen svarer på indlægget, så er du allerede afmeldt. Hvis du stadig modtager mails, vil der være en knap hvor er står "stop venligst med at sende e-mail svar til mig"

Venlig hilsen

Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør kunne afmelde mail-notifikationer i din profil under debatindstillinger i Ret profil.
Find afsnittet E-mail opsætning og sæt markering i Nej ved Modtag e-mails

Husk, at du skal ned i bunden af siden og klikke på Gem, for at de ændrede indstillinger bliver gemt.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ikke, at du på et tidspunkt har oprettet "alerts" for nogle emner, der interesserer dig? I såfald starter emneteksten i de tilsendte mails med "Alert".

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Du bør kunne afmelde mail-notifikationer i din profil under debatindstillinger

Det ved jeg godt John, men jeg ønsker jo netop som udgangspunkt at modtage alle mails, men nogle tråde ønsker jeg så at framelde igen (da nogle løber vildt meget af sporet), men det kan jeg ikke se hvordan jeg gør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)