Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har sendt dig en PM

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg har faktisk selv lige gjort det samme, lige inden jeg læste denne tråd....

Grunden til at jeg skrev det var 
1)  at jeg før har oplevet at en PM/email ikke er kommet frem til modtageren. Og jeg vil da helst ikke have at vedkommende tror at jeg ikke gider svare, blot fordi der er gået kludder i teknikken.
2) vedkommende spørger i tråden om jeg kan give en pris. Det vil jeg gerne, men jeg vil ikke lægge den ud til offentligt skue. Men hvis jeg nu ikke svarer i tråden, så sidder der nok nogle andre og tror at jeg ikke gider svare på spørgsmålet.

Det er ihvertfald forklaringen på hvorfor jeg indimellem gør det. Men det er kun hvor jeg ikke syntes vedkommer resten af Internettet at jeg gør sådan. Ellers så svarer jeg normalt direkte i tråden.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
#Nicolai..

 

Jeg kan godt se din undren, men jeg gør det konsekvent af følgende årsager.

 

A) Hvis der er snak om et tilbud, så gør jeg det for at vise hvad JEG at tilbyde og kan i fred vælge at skrive den pris jeg vil have for det.

 

B) Hvis spørger har specifikke spørgsmål hvor jeg er nødt til at tage fat i mit netværk for at hjælpe spørger videre, er jeg ikke lige interreseret i at smide deres navn rundt omkring i diverse foraér uden at de ved det. Herved kan jeg både give spørger og svaren mulighed for at løse udfordringen sammen.

 

 

Men ja jeg går også ind for åbenhed så længe det ikke har konsekvenser for andre end mig selv.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian - Jeg tror ikke Nicolais spørgsmål går på hvor vidt man bør skrive i en PM eller i et offentligt forum, men mere på hvorfor folk lige skal gøre opmærksomme i tråden at de har sendt en PM.

Jeg vil dog som det også er fremhævet her i tråden mene der er forskel, i nogle sammenhænge kan jeg godt se pointen i det, og i andre sammenhænge kan jeg ikke.

Men det ser ihvertfald ud til at Nicolai ikke er den eneste der har undret sig


Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej men desværre har jeg bare dage hvor jeg ikke når forbi amino og så er det da rart at folk lige har smidt en information om at der ligger en besked til mig.. ;)
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)