Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis nogen er interesserede, har Jacob Leander anmeldt danske SEO-bøger. Og han skriver om tidligere nævnte "I seng med Google": "man er næsten blevet dummere af at læse den. Derfor fraråder jeg folk at købe denne SEO bog."

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når ingen andre spørger, så vil jeg - du har husket at logge ud af dine google account? Hvis du er logget ind, vil du ligge højere i søgningerne på sider du besøger regelmæssigt. Hvilket man må gå ud fra du gør ved din egen side :)

 

Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Webmastertoolet viser placeringer fra .com - ikke .dk !

Det ville være mit bud :-)

Philip

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fra tid til anden oplevet midlertidige mærkværdigheder i webmaster tool mht. placeringer på søgeord.

Men som Philip er inde på, så kan der nogle gange være noget med rankings i forskellige lande, der spiller ind. (Omend man kan undre sig over, hvis nogen i et andet land skulle bladre helt ned til plads 200 på et søgeresultat).

Nå, men prøv i hvert fald i første omgang at kikke lidt på "Filter"-funktionen i webmaster tools. Der kan du f.eks. angive, at du kun vil se danske data (og få en lidt bedre idé om, hvordan data er fremkommet).

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Mange tak for alle de meget brugbare råd!   Vi er begyndt at arbejde med det og vil anskaffet div. SEO bøger for at sætte os yderligere ind i det. 

Problemet synes at have løst sig. Vi er i hvertfald begyndt at kravle op igen jf. google webmasterværktøjer.

Venlig hilsen

Jesper

 

 

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)