Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring á 0 kr. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Min hjemmeside er snart oppe og køre. Mit marketing budget er desværre ikke eksisterende, så det gælder om at være kreativ.

Jeg har lavet videoer til youtube, så når der bliver søgt på et relateret emne vil mine videoer også poppe op. Jeg har lavet en MySpace side og har indtil videre fået added over 1000 venner der er i målgruppen for mit produkt.

Derudover har jeg lavet et spil man kan sende rundt til venner, der både indsamler emails men som også gør opmærksom på den nye side.

Jeg fokuserer på det Europæiske marked.

Har i kreative aminoer andre ideer til hvad man kan lave af salgsfremmende aktiviteter for ingen penge?

På forhånd TUSIND tak :-)


Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Du siger at du ikke har penge til markedsføring, men trods det har du både fået lavet film og et online spil?

Vil du ikke sende et link til din hjemmeside, og evt. de ting du omtaler.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne jo være jeg havde brugt hele mit budget på spillet og videoerne   

Men det er dog ikke tilfældet. Der er tale om en vennetjeneste.   

Vil gerne linke til både spillet og siden men vil helst vente til tirsdag når alt er klart.

Men har du nogen gode ideer?
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)

Ja nu hvor du selv spørger så vil jeg da foreslå at du kigger forbi Lokalspot i tilfælde af at det er en webshop eller anden B2C-ting du har sat i værk :-) Vi giver dig gerne 1 halvt års annonceplads, vores besøgstal er endnu ikke så stort, men de stiger stille og roligt :-)

Jeg synes det lyder som nogle rigtig fine tiltag du allerede har gjort dig, og det bliver spændende at se hvad det er du går og arbejder med. :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

Tak for tilbudet. Som sagt henvender jeg mig primært til det Europæiske marked, men det er et produkt, som markedsføres på verdensplan, blot vha. viral marketing, da mit marketingsbudget er = 0 kr.

Mit spørgsmål gik mere på om nogen kendte til profitable små  gimmicks og eller andre måder at sprede budskabet om ens virksomhed uden anden investering end tid :-)



Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
hehee... ja verdenskendte kan man jo ikke lige påstå at vi er... vi er knap nok Danmarkskendte endnu! *L*
Jeg følger lige med på en lytter... det kunne jo være at man kunne lære noget :-)
Har du lavet en linked in profil?
Held og lykke til! :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det har jeg ikke.



Hvad går det ud på?



 



Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak det vil jeg se på.

 

Er der andre kreative aminoer der har ideer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)