Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Søgemaskineoptimering - i klare, hårde facts!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke at denne underbygger din påstand? mener du dette?

Eller er du enig i at din påstand var forkert? 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Ligger du nr.1 på Google får du mellem 40-60% af alle søgninger, hvorimod du selv med den bedste Adwords annonce må nøjes med nogle få procent.

Jeg fandt lige hurtigt AdWords annoncer med 15-17% CTR på søgeord med høj konkurrence. Det vil jeg sgu ikke kalde nogle få procent.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis Brouer-Jensen:

Erik Hamre:

Ligger du nr.1 på Google får du mellem 40-60% af alle søgninger, hvorimod du selv med den bedste Adwords annonce må nøjes med nogle få procent.

Jeg fandt lige hurtigt AdWords annoncer med 15-17% CTR på søgeord med høj konkurrence. Det vil jeg sgu ikke kalde nogle få procent.

Efter min erfaring er der vanvittig stor forskel. Fra de 2%, indlægget, der linkes til, nævner til helt op til 50% for brandede termer. 
For dem, der kører med AVG Antivirus' search-halløj, udviskes forskellen mellem de organiske og de betalte resultater næsten helt. 
Men det ville være interessant med nogle cases fra forskellige nicher...
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Men det ville være interessant med nogle cases fra forskellige nicher...

Okay :)

Jeg har kørt Adwords i en del år nu, og kan give følgende eksempler på noget jeg selv har lavet:

Hosting/domæne branchen 18,5% (aktiv på alle konkurrence præget søgeord)

Hotel/ferie/weekendophold 23% 

Bank/renter/konti/opsparing/lån 16% 

bare et par eksempler på nogle jeg enten kører eller har kørt for nylig. 

Og det er tal for HELE kampagne. Enkelte ord performer op mod 35%

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO is the process of getting higher rankings in the search engines which will increase your traffic like steam on turbines, and make your revenues float like lavines, and turn the modern day consumer into a buying machine.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu snakker i CTR procenter, men ville det egentlig ikke være en anelse mere spændende at diskuterer konverterings procenten?

Der bliver det naturligvis mere content afhængigt, men nuvel også pænt relevant.

Generelt synes jeg der fokuseres alt for meget på trafik og ikke konvertering, når der snakkes seo på Amino.

Snakker vi en branding kampange, er det naturligvis omvendt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)