Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt regnskabsprogram hvor man ikke bliver plyndret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hårlev
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Fra  CEP Sport Danmark Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i lidt over et år brugt SummaSummarum som regnskabsprogram, og det er også et fint program hvor man kan styre de fleste ting.

Dog har det et kæmpe minus. Lagerstyringen og restordrestyring er helt i skoven og uanvendeligt i en virksomhed hvor man sælger varer.

Inden jeg investerer i nyt system, vil jeg derfor gerne høre om der nogle der kan anbefale et system der indeholder mindst følgende funktioner på lager/varesiden:

Mulighed for automatisk at lave restordre når ordret antal overstiger lagerbeholdning
Mulighed for forecast på lagerbestiling
Seriøs lagerværdi opgørelse til reel værdi ikke forventet kostpris

Med hensyn til "plyndring", så foretrækker jeg at betale for software installeret på systemet. Der kommer nok ikke mange opdateringer rent regnskabsmæssigt som jeg får brug for. Men overbevis mig gerne om det modsatte hvis jeg tager fejl. Big Smile

Mvh

Kristian

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv online regnskabsprogrammet E-conomic. Der er fint og koster ikke alverdens. Det er også en stor fordel at det er online, så du ikke skal være bange for at miste dine data. Derudover kan din revisor/bogholder  nemt få adgang til systemet.

Om det kan det du har behov for, ved jeg desværre ikke :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej.

Hvis du har brug for flere brugere, 5 stk og opefter så vil jeg syntes du kan kigge på Visma Business www.iadvice.dk der kan du leje pr bruger inkl server eller ex server til en god pris nemlig. Det vil kunne alt det du efterspørger om varepartier m.m.

Hvis du kun er 1 bruger, så må du desværre nøjes med de mindre systemer ala e-conomic osv, ingen af disse tilbyde ordenligt lagerstyring eller varepartistyring som Visma, Nav eller lign programmer.

Dbh Johnny.

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale e-conomic, ellers er microsoft C5 online også et godt valg

Inkasso- inkasso

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Med Saldi vælger du selv om du vil køre on-line eller selv installere.

Saldi regulerer lageret ved salg / køb og indeholder en genbestillingsfunktion som opretter indkøbsforslag hvis ordrebeholdningen bringer antallet under min.

På varelisten kan du se hvad der er i tilbud og i ordre samt naturligvis beholdning for de enkelte varer.

Lageværdien opgøres til faktisk indkøbspris og viser også salgsværdien.

Ring gerne for yderligere info - 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)