Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kondomshop i Estland - vurdering af layout og SEO-udfordringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de seneste månder brugt urimeligt lang tid og urimeligt mange lommepenge på dette hobby-projekt: www.kondoomid.ee. Feedback og gode råd til layoutet efterlyses.

Jeg efterlyser endvidere gode råd til linkbuilding da jeg ikke er så god til at begå mig på det lokale sprog. Det er derfor urimeligt tidskrævende at foretage linkbuilding på estisk. Det er ikke nemt at være fremmedarbejder:) Konkurrencen er ikke så hård som i Danmark men jeg er lidt fortørnet over at jeg ikke er strøget til tops på dag
3. Så hvis I har et par gode råd at få et par gode link fra DK eller andet udland  - så kan jeg forhåbentligt
få tømt soveværelset for kassser med kondomer.

 

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor prøver du ikke at få en artikel i Eesti päevaleht eller en anden af formiddagsaviserne. Hvad er din forbindelse med Estland? Måske skulle du også lave en Russisk version, dels pga selvf. de mange Russere i Estland men også så du måske kunne sælge til de andre Baltiske lande? 

Jeg har selv boet i Estland og synes det er sjovt at se en Dansk virksomhed prøve at starte i Estland. 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide med en artikel i diverse aviser. Jeg arbejder til daglig i en dansk ejet produktionsvirksomhed.
Russisk er en god idé men problemet er at finde stabil russisk arbejdskraft på freelance basis.
Der er et par tilsvarende shops i Lithauen og jeg tror det er mere end svært at tjene penge i Letland for tiden.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare sige til hvis du har brug for kontakter i Estland. Jeg har et par Estiske freelance journalist venner der måske kunne hjælpe dig. 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg er meget interesseret. Jeg sender en mail.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

lav verdens vildste siden med indhold hyr lidt hjælpe af en de billige  http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx  de par timer hjælpe kan godt betale sig  man har jo sin iværksættere passion vælg det bedste og spar en masse penge få i første om gang de korrekt råd

lidt tips oveni i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 

husk hav den vildeste iværksættere passion ingen er bedre end dig for du vil vinde og og har så viden at videre formidel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan måske godt hjælpe med tekster på estisk, skriv evt en pb hvis det har interesse :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for råd og links. Ja det er en god idé at hyre en SEO konsulent for et par timer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)