Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde i Aalborg/omegn søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung mand på 25 år som er tilflytter til Aalborg og søger derfor arbejde i Aalborg og omegn.

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og har bl.a. arbejdet som butikschef i Blockbuster og salgskonsulent, derudover har jeg spillet divisions fodbold i flere år.

Jeg er åben for stort set alle former for arbejde. Så hvis DU mangler en pålidlig ung mand med erfaring indenfor mange områder så læg en besked, så sender jeg gerne mit cv og udtagelser.

Håber at der er én derude der kan hjælpe mig til en god start i det nordjyske.

Med venlig hilsen
Karsten Viborg

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Karsten.

Jeg kan tilbyde dig en spændende forretningsmulighed , hvis network marketing er noget for dig.

 

Venligst

 

J.Welling

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J.Welling

Mange tak for tilbuddet. Princippet i network marketing er fint, men jeg er nødt til at have en grundløn fra dag 1, så jeg må desværre takke nej til tilbudet.

 

Med venlig hilsen

Karsten

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

 

Mange tak for det du har fundet. Men jeg vil helst have noget arbejde som har en smule relation til min uddannelse. Så rengøringsjobbet er ikke noget for mig. Personalekonsulent lyder spændende og jeg vil måske prøve at søge det, men har ingen erfaring indenfor det område. Men jeg kan altis prøve at smide en ansøgning afsted.

 

Mvh
Karsten

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Jeg høre hvad du fortæller mig .

Men modsat alle mulige andre NWM firmaer, er der faktisk grundlag for at du kan tjee penge fra dag 1.

Men skriv en dag, hvis du har interesse i at se på en sund og profitabel forretning. Og evt. har lyst til at samarbejde med et succesfuldt team.

 

Venligst

Jacob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)