Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Ameiza.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Vi vil rigtig gerne have jeres feedback til vores nye site ameiza.com.

Sitet er tænkt som et alternativ til Linkedin, men i stedet for at have fokus på hvor du har arbejdet, har vi fokus hvad du har lavet af projekter igennem tiden. Det giver et væsentlig mere retvisende billede af hvad du egentlig har skabt og opnået.

Du har mulighed for at dele dine projekter med andre, der har været involveret i dem. De kan så tilføje hvad de præcist har lavet på projektet og tilføje videoer og billeder. Før du kan blive en del af et projekt, skal du accepteres af en de andre i projektet. På den måde holdes troværdigheden.

Du har også mulighed for at følge interessante personer eller projekter, så du kan holde dig orienteret når der sker noget nyt.

Jeg ser frem til at høre hvad i syntes. 

Med venlig hilsen
Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg prøvede lige at oprette en bruger.

Platformen virker fin, designet trænger dog til en justering. Det er simpelthen for kedeligt og farveløst lige pt.

Derudover synes jeg at der skulle være en HTML editor i tekstfelterne, når du f.eks. beskriver et projekt, er det lidt kedeligt ikke at kunne lave fed eller et link til en side o.lign.

/Thomas

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rommy

Tak for din feedback.

Vi har bevidst holdt designet neutralt, så profiler og projekter kan træde frem og tage opmærksomheden, da det er dem der er i fokus. Vi tager naturligvis din kommentar til efterretning.

Angående HTML i tekstfelterne, har vi pt. fravalgt det for at holde sitet stilrent. Du har dog en god point, især med linksne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé - jeg har lavet et bogmærke til siden. Bliver spændende at følge.

Siderne login / logout er lidt kedelige. 

I har glemt at lave 301 redirect på www.ameiza.com -> ameiza.com eller omvendt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Virker prof.

Du skriver: "Ameiza is a bit like a Google circle or a Facebook list." - jeg ved ikke, om man kan blive bøffet på kopiering af ideer, selvom det er modificerede ideer. Overvej lige, om det skal stå der.

Sætningen "Follow people to get updates about their new projects and new relations" ville jeg overveje at ændre til fx "Follow people to catch up with their latest projects and new relations". Jeg er nemlig ikke sikker på, at "updates about their" er korrekt engelsk - men jeg kan godt tage fejl.

Jeg prøvede at oprette mig selv. På siden, hvor der står "Your profile has been created" står der et sted "Then we recommend that you write a summery" - ret summery til summary. Det gælder vist mange steder på website't.

Spændende projekt, må jeg sige. Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten


Tak for din kommentar.

Ja har helt ret. Vi kigger på at lave disse ting i lidt mere elegante overlays.

Ang. 301 redirects så skal det naturligvis rettes. Tak!

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paul

Tak for din ros :)

Vi overvejer helt at fjerne facebook/google circle delen da den er lidt cheesy.

Vi arbejder lige nu med at få fikset de sidste stave-bøffer rundt omkring på sitet. Jeg har noteret mig dine bemærkninger. Tak for det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke rigtigt se hvordan jeg kan lave siden spændende 

  • blogging kan jeg ikke se
  • hvordan kommer galleri til at se ud
  • hvordan tilføjer jeg venner
  • hvorfor er der ikke chat på
  • kan ikke se man kan sende mail og få besked på side
  • i alt en god start men synes der mangler en masse der gør man er aktive ellers hopper man bare videre  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)