Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panda rullet ud i Danmark - Dine erfaringer?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Fashion-Seller:
Dele af "Pandaen" har da været rullet ud i længe?

Ikke i Danmark, men danske sites kan ha' lidt indirekte under udrulningen i USA, hvis de eksempelvis har skaffet en del links via article marketing. Det gælder naturligvis i flere led.

Altså fordi Google siger, at den er rullet ud nu, så betyder det jo ik, at de ik kan have foretaget delvise justeringer tidligere...

De fleste indenfor online verdenen oplevede en større justering i starten af året, som matcher med de ting, som "pandaen" forårsagede i andre lande...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Mikael christiansen:
Det gør det også den gælder fra den dato på fleste sider amino.dk bliver google crawle næsten hver sekund

Amino er et forum med pæn mængde autoritet, som får bunkevis af nyt indhold tilføjet konstant, hvorfor siden naturligvis bliver crawlet mere eller mindre konstant. Jeg har svært ved at se formålet med at sammenligne Amino.dk med den gængse amino-brugers webside eller blog. Herunder også din.

når vis mener min den bliver crawle ca. 1 minut ny titlen eller blog indlæg ses på et eller 2 minutter men vis du har en passion ligesom mig om dit emme som jeg har om stripper  kan man komme meget langt det er ikke for ingenting jeg ligger på første pladsen på over 100 stripper ord det er fordi jeg har passion indfor mit emme som er unik vis du havde samme passion  som mig havde du samme besøge af google og det kan jeg kun se er et plus så tag dig samme som iværksættere og bliv besøgt af google for så slem er google altså ikke at få besøg at man ikke skal have den vildeste passion som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
når vis mener min den bliver crawle ca. 1 minut ny titlen eller blog indlæg ses på et eller 2 minutter men vis har en passion ligesom mig og dit emme som jeg har og stripper  kan man komme meget langt det er ikke for ingenting jeg ligger på første pladsen på over 100 stripper ord det er fordi jeg har passion indfor mit emme som er unik vis du havde samme som mig havde du samme besøge af google og det kan jeg kun er et plus så tag dig samme som iværksættere 

Det er da dejligt, at du har succes i query space med temmelig begrænset konkurrence, Mikael. Jeg håber, at det er en god forretning for dig og god vind med det.

Personligt har jeg arbejdet professionelt med SEO i nogle år efterhånden og før det i adskillige år på et knap så professionelt plan, så du behøver såmænd ikke bekymre dig om mig og min formåen. Men tak for tanken. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Mikael christiansen:
når vis mener min den bliver crawle ca. 1 minut ny titlen eller blog indlæg ses på et eller 2 minutter men vis har en passion ligesom mig og dit emme som jeg har og stripper  kan man komme meget langt det er ikke for ingenting jeg ligger på første pladsen på over 100 stripper ord det er fordi jeg har passion indfor mit emme som er unik vis du havde samme som mig havde du samme besøge af google og det kan jeg kun er et plus så tag dig samme som iværksættere 

Det er da dejligt, at du har succes i query space med temmelig begrænset konkurrence, Mikael. Jeg håber, at det er en god forretning for dig og god vind med det.

Personligt har jeg arbejdet professionelt med SEO i nogle år efterhånden og før det i adskillige år på et knap så professionelt plan, så du behøver såmænd ikke bekymre dig om mig og min formåen. Men tak for tanken. :-)

jeg ved ikke hvad du mener med begrænset det er spredt over alle mulig 10000 ord der dagligt kommer ind fra alle mulig ord lige fra fotomodel til striptease polterabend , jeg kender kun et begrænset antal sider der har 10000 ord på første side der er besøgte af google ud over sådan sider som amino.dk og min , men det er sikkert fordi alle 100000 ord er yderste begrænset konkurrence på jeg kun besøgs hver minut måske besøgs andre sider mere og måske er amino.dk ikke så meget at se op til man kan sagtens selv som iværksættere gør det lige så godt selv , det bude i hvert fald giver andre iværksættere energi til forsætte det kræver bare man har den lidt vildere iværksættere passion så kan det godt lykkes  .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad du mener med begrænset det er spredt over alle mulig 10000 ord der dagligt kommer ind fra alle mulig ord lige fra fotomodel til striptease polterabend , jeg kender kun et begrænset antal sider der har 10000 ord på første side der er besøgte af google ud over sådan sider som amino.dk og min , men det er sikkert fordi alle 100000 ord er yderste begrænset konkurrence på jeg kun besøgs hver minut måske besøgs andre sider mere og måske er amino.dk ikke så meget at se op til man kan sagtens selv som iværksættere gør det lige så godt selv

Med begrænset konkurrence mener jeg, at dine konkurrenter gør et elendigt stykke arbejde. Der er jo ingen af dem, der gør en indsats - eller hyrer andre til at gøre en indsats for dem. Med andre ord: Konkurrenceniveauet er meget lavt, men det er jo kun fantastisk for dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad du mener med begrænset det er spredt over alle mulig 10000 ord der dagligt kommer ind fra alle mulig ord lige fra fotomodel til striptease polterabend , jeg kender kun et begrænset antal sider der har 10000 ord på første side der er besøgte af google ud over sådan sider som amino.dk og min , men det er sikkert fordi alle 100000 ord er yderste begrænset konkurrence på jeg kun besøgs hver minut måske besøgs andre sider mere og måske er amino.dk ikke så meget at se op til man kan sagtens selv som iværksættere gør det lige så godt selv

Med begrænset konkurrence mener jeg, at dine konkurrenter gør et elendigt stykke arbejde. Der er jo ingen af dem, der gør en indsats - eller hyrer andre til at gøre en indsats for dem. Med andre ord: Konkurrenceniveauet er meget lavt, men det er jo kun fantastisk for dig.

i alt er jeg tilfreds med at indlæg hos mig på siden normalt ses online på et par minutter , men jeg arbejder da på at få siderne endnu hurtigere indekseret klart man gør man kan altid forbedre sin side , for man har jo sin passion

vi snakket om alle mulig ord , men selvfølgelige har man sin stripper passion man vil videre formidle sin viden

Jo der nogle der gør noget ved jeg men jeg gør mere og jo andre ord kommer også højt på hvor mange gør noget fotomodel eller polterabend liveshow mv 

nu snakket vi oveni også om nye sider er indekseret i google , men selvfølgelige det er ok med mig du mener at 1 minut eller 2 minutter er lang tid nye sider ses på google som det gøres med min , men er lidt forvirret det er jo næsten samme tid som amino.dk derved så dårligt kan det ikke være .

Men i alt giver det da mig iværksættere energi at videre formidle mit emme endnu bedre så undersider endnu hurtigere bliver indekseret i google man har jo sin passion som iværksættere at gerne vil være den bedste

andre steder kæmper mod tv2.dk ekstrabladet.dk  eller andre polterabend portaler eller foto sider mv. man spreder sig jo man er jo vild som iværksættere og vil kæmpe mod alle mulig brancher og emme sider en lille branche er ikke nok da man jo har sin iværksætter passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine organiske resultater på webshoppen er eksploderet helt vildt her på det sidste. Om det er Pandaen, hårdt arbejde, rent held eller tidsfaktoren, ved jeg ikke. Det varmer dog godt :o)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent, jeg har i hvert fald luret et søgeord eller to du er gået frem på :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Kent, jeg har nu luret et søgeord eller to du er gået frem på :-)

Men konkurrenterne sover altså også i timen. Det er som at stjæle slik fra børn Big Smile

Du må da have det på samme måde med sokker? Skal du ikke snart have slået den foldboldside af banen ;o)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et spørgsmål om tid. Jeg var oppe og vende kort. Ikke fordi jeg tror det giver det store salg, men den er da en torn i øjet på mig :-). Men pt. får jeg ikke arbejdet så meget med lige nøjagtig den side, som jeg godt kunne tænke mig.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)