Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktformidling - er det spam

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig en fornøjelse :)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Jimmy Thomsen:
Når e-mail'en afsendes, kommer brugerens egen e-mail adresse til at stå som afsender-adresse.

Jeg vil kun forholde mig til ovenstående, da andre har svaret på andet.
Du skal være opmærksom på at der med den (tekniske) fremgangsmetode er en meget stor chance for at din e-mail vil lande i modtagerens SPAM filter, da det netop er en metode der "trigger" et SPAM filter.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hej Dommeren.

Jo, men spørgsmålet er om jeg bevæger mig på den forkerte side af gråzonen.

Tillad mig at henvise dig til følgende adresse: http://lokalteknik.dk/vvs/Testerup.html
Klik venligst på "Indhent tilbud".

Her kan du, jeg og alle andre kontakte virksomhederne igennem vores hjemmeside. I bunden af formularen beder jeg dog brugeren acceptere, at e-mail'en sendes på vegne af dem selv - men om det er nok ved jeg ikke. Jeg synes ikke selv dette kvalificerer som en uopfordret henvendelse fra os (selv om jeg dog må indrømme at e-mail'en kommer til at indeholde lidt reklame - klik evt. på knappen "Vis kladde").

E-mailen må IKKE indeholde reklame af nogen art eller relation til din virksomhed. Når brugeren acceptere at den sendes på deres vegne, må den IKKE indeholde noget fra dig eller din virksomhed.

Tilmeldt 7. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy :)
Håber du vil også hjælpe mig ligesom du hjalp denne bruger her så hurtigt og nemt. Du har lavet min hjemmeside i sin tid. Den er flot :) Jeg håber du kan hjælpe mig her og sige hvordan kan jeg styr min hjemmeside og slette eller tilføre noget som helst som jeg ønsker når som helst det er nødvendigt. For du har jo så travlt og er ikke nem at få fat i.
MVH T
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

"nogen" dækker vel kun over private. Jeg mener helt sikkert at firmaer gerne uopfordret må kontakte andre erhevrvsdrivende. 

Men det er måske en misforståelse?

Mvh

Helge

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helge Christensen:

"nogen" dækker vel kun over private. Jeg mener helt sikkert at firmaer gerne uopfordret må kontakte andre erhevrvsdrivende. 

Men det er måske en misforståelse?

"nogen" dækker over alle. Firmaer på ikke uopfordret kontakte andre erhvervsdrivende med henblik på salg af service eller produkter.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)