Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal og PHP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et spørgsmål som jeg har kæmpet med hele dagen. Men jeg brænder virkelig for at få det løst, det skal bare ordnes.

Min side er næsten programmeret færdigt. Og på siden skal man kunne købe lærings videoer. Man kan kun se videoerne på siden, derfor opretter man en bruger og derefter køber man produktet. Alt er lavet, når man går ind på en købs side oprettes der en tabel i en database med en bruger id og en aktiverings kode.

Ideen var så at når brugeren havde betalt på paypal blev man smidt tilbage til siden (hvor paypal sender aktiverings kode og bruger id med) og så bliver betallingen accepteret og man kan se videoen.

Er der nogle som har en ide om hvordan man kan lave det?

Jeg har brugt hele dagen på at researche og prøve forskellige løsninger. Men det virker som et helt nyt programmering sporg for mig. Da jeg i forvejen er php nybegynder.

Det burde være simpelt, jeg kan sagtens finde ud af at programmere tingene, men integrationen til paypal kan jeg slet ikke.

Jeg vil gerne smide en kasse øl eller nogle penge til hvis det er det som skal til.

Alt godt

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev en kort introduktion til den type integration af PayPal for nyligt:

http://www.amino.dk/forums/t/131982.aspx

Hvis du er nybegynder i PHP kan det godt være du kommer ud på lidt dybt vand.

Alternativt kan jeg godt hjælpe dig med det, det koster dog mere end en kasse øl :) Se evt. www.innovoco.dk

Mvh

Mads

Fra København NV
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  IT-konsulent Online Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ser du er begyndt på programmering. Mit råd efter års erfaring af programmering..

Du skal tage et sprog som du finder lettest, og så knokle på med det. Det er det samme som spansk evt. det skal man også lære før du kan komme videre. Som et gammelt ordsprog siger, man skal kunne kravle før man kan gå. PHP, er standard programmerings sprog, som er let at forstå fra min side af, siden jeg har fulgt med i de forskellige programmerings sprog, men forholder mig bedst til Java.

Jeg syntes hvis du brænder for at programmere, så er der kun 1 vej. Det er fremad!.

Jeg ønsker dig held og lykke med det!.

PS: jeg tog mig ikke tid til at læse igennem det mht. til PayPal.

Mvh,

Max.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Mange tak for dit svar.

Jeg læst den anden tråd igennem, og igår brugte jeg igen det meste af dagen på at finde en løsning. Jeg er heldigvis en person der ikke giver op før jeg har opnået resultatet. Så det lykkes mig at finde et super godt script, og sætte mig så meget ind i det at jeg kunne ændre det selv til at gøre det jeg gerne ville have.

Hvis andre har behov for det kan det ses her:

http://www.ngcoders.com/php/selling-digital-goods-with-paypal-ipn-and-php

Men jeg vil da helt sikkert huske din side hvis jeg får behov for noget prof kodning og budgettet er blevet lidt større.

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max.

For mig er programmering blot et værktøj til at lave en hjemmeside hvor jeg kan komme ud med mit budskab. jeg er teknisk orienteret da jeg altid har arbejdet med computer og lidt programmering på et eller andet plan. Så jeg vil ikke være programmør, jeg er en 3D nørd :)

Men tak for dit svar.

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)