Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffer Google dårlige betalere (AdWords kunde) i den organiske søgning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber der er en, der kan hjælpe mig.

Er pludselig røget nederst på side 2 i den organiske søgning - og troede først, at der var noget galt i min Joomla backend - sh404SEF, da jeg ellers har haft en rimelig placering på side 1.

Skulle så lige tjekke min Google AdWords kampagne i dag (har ikke tjekket den i næsten 1 måned p.g.a. ferie). Her kunne jeg så se, at jeg skylder Google kr. 1.600 da jeg har fået spærret det kreditkort, som de automatisk har trukket pengene fra (det blev stjålet). Jeg havde glemt alt om, at Google også hævede fra dette kort...

Kom derfor til at tænke på, om jeg måske bliver straffet i den organiske søgning og at placeringen igen bliver bedre (har betalt med et andet kort i dag).

Måske har det slet ikke noget med det at gøre. Er der nogen, der kan hjælpe???

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg ikke du skal forvente at de ville straffen en i organiske resulateter, og da slet ikke for så lille et beløb som 1600,-

Tror mere der er ændringer i søgemaskinernes måde at vægte siderne på, eller hårdere konkurrence på de give søgeord, der er skyld i dit fald i søgeresultaterne.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

mariathoma:

Kom derfor til at tænke på, om jeg måske bliver straffet i den organiske søgning og at placeringen igen bliver bedre (har betalt med et andet kort i dag).

Måske har det slet ikke noget med det at gøre. Er der nogen, der kan hjælpe???

Da Google's motto er Don't be evil, så formoder jeg ikke, at de blander de to ting sammen Smile

Mvh. John

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords og de organiske søgninger hænger ikke sammen.

Forestil dig at du kunne oprette en kampagne for en konkurrents hjemmeside, og så lade den gå i minus - og han pludselig forsvandt fra Google.
Nej vel...

Der findes med garanti en anden logisk forklaring - Google er i konstant bevægelse med algoritmer.

Så op på hesten og kom i gang med linkbuilding og onpage SEO Yes

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)