Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolighaj investere i ejendom

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går lidt med tankene på at investere i ejendom, Det er jo købers marked.
Jeg har selv en ejer lejlighed hvor jeg betaler af på kreditten gælden... og har ingen gæld udover det.

Så var tanken og starte et aps selvskab med nogle andre hvor vi så investere i ejendom til udlejning, 
foreksempel vi alle havde 100000 kr med og så låne resten af pengne,

Men hvordan er det med med virksomhed der skal låne til ejendom, 

kan virksomheden også låne i en kreditforening som almindelige private mennesker kan, som feks til den lave rente. Hvordan virker det ?

Hvordan er økonomien i sådan forretning ?
Hvis vi nu har nogle fiktive tal som hedder 

privat indskud 3 personer 300000kr
bolig til salg 1000000kr
så skal de resterende 700000kr så lånes.


Når lejemålet så skal lejes ud
Skal der selefølelig betales skat af overskuddet, men må man lade penge stå i et aps selvskab, som man kan i et I/S og ikke betale skat, hvis man ikke vælger og få dem ud ?

Vil banker overhovedet låne penge ud ?

Investeringen er langsigtet med tanke på bolig marked vil stige igen,  

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Et firma kan låne i en kreditforening på lige fod med private personer, men du skal nok være indstillet på at KF vil bede Jer om kautioner for selskabets gæld.

Overskudet der generes i ApS beskattes med 25% selskabsskat, og resten står så naturligvis i selskabet indtil den dag de udbetales til Jer (ejerne) enten i form af løn eller udbytte.

Om banken/krediforeningen vil låne Jer penge kommer meget an på Jeres situation, så det er svært at gætte herpå. Men hvis I eksempelvis er 3 ejere vil det hjælpe meget hvis I i starten køber en ejendom, som I (ejerne) vil kunne dække udgiften til kreditforeningslånene, selv om ejendommen skulle stå tom. Dermed er risikoen for kreditforeningen begrænset, men det er selvfølgelig også begrænset hvor dyr/stor en ejendom I kan købe...

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)