Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rookie søger godt regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står i denne heldige situation, at min bror har velsignet mig med en opgave: "Lav mit regnskab......"

Først skal der måske lige nævnes lidt om firmaet. Det er ikke så nemt da det strækker sig en del! Min bror har ingen fast ansatte, men har alligevel tit folk til og arbejde for sig. Han har fået fat i en masse udstyr som han lejer ud.

Jeg har indtil nu lavet alle timesedler og opgørelser i Excel (med stor succes hvis jeg selv skal sige det), mens en anden har taget sig af fakturering, som jeg også skal til og stå for. Problemet med opgørelserne kommer, når de størrer kunder gerne vil have fortløbende nummer? på deres opgørelser, så det kan passe ind i deres system. Det er her jeg står af!

Så for og komme til sagens kerne, skal bruge et program som kan fakturer med alt hvad dertil høre; mulighed for og lave timesedler med fortløbende nummer, som kan smides direkte ind i faktureren; mulighed for og lave opgørelse over udstyr som bliver lejet ud, med fortløbende nummer, som kan smides direkte ind i faktureren; et lagerprogram ville også være dejligt, dog ikke et must!

Hvis det kunne være online ville det være et kæmpe plus, da min bror og jeg ikke bor lige rundt hjørnet til hinanden. Desuden har jeg hørt om nogle online timesedler, hvor dem som arbejder kan taste deres timer ind, som jeg så kan godkende. Det ville da være rart! Men hvis alt dette ikke kan fåes med et online program, så er offline bestemt acceptabelt!

Skader heller ikke hvis det er nemt og gå til, har ingen erfaring inden for regnskab eller fakturering, kun lidt inden for timesedler og opgørelser. Men igen, hvis der er et super avanceret program der har alt dette, så må jeg jo lære det.

Slutligt skal det nævnes at min bror har en statsautoriseret revisor som tager sig af slutregnskabet, hvis man kan kalde det, det!

Håber der er nogle som kender til sådanne et program, på forhånd tak

- Fossi

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi er on-line og indeholder arbejdskort, fakturering og lager. De øvrige ting kan laves som tilretning inden for en prisramme som ikke overstiger hvad det vil koste dig med alternativ software.

Kontakt mig gerne for uddybning. - 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)