Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæstebloggere søges til Startwebshop.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean,

Hvis det har interesse vil jeg gerne komme med et indlæg af noget mere teknisk karakter såsom setup, sikkerhed, udbydere og sådan.

Send mig en besked hvis det har interesse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tak for jeres respons. Svarer den enkelte nedenfor:

Kim Boldig: Sender dig en PM om 2 sekunder.

Fashion-Seller: Kan bruge indlæg om alt relateret til webshops, så vær fri til at være kreativ og vælge dit eget emne som du har lyst til at skrive om. Håber at høre fra dig.

Peter Liisberg: Det lyder spændende. Det har helt klart interesse. Kontakt mig endelig med spørgsmål, andet eller når du har noget klar. (mail@startwebshop.dk)

Repox: Du får en PM om 3 sekunder. Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Har sendt Pm afsted til jer; Kim Boldig og Repox.

En lille "disclamer"

Alle får dofollow links og en kort beskrivelse af dem selv og deres virksomhed/webside, som nævnt tidligere.

Selve artiklen, vil jeg bede om bliver holdt så reklamefri som mulig. Selvfølgelig må du gerne nævne din virksomhed og hvad du laver, men første prioritet bør være at levere noget viden/erfaring eller information som er relevant for læserne af startwebshop.dk.

Det er bare for at det ikke bliver én stor reklame blog. Så værdi til læseren af din artikel, fremfor alt. Smile

Venlig hilsen
Jean-Michel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean:

Fashion-Seller: Kan bruge indlæg om alt relateret til webshops, så vær fri til at være kreativ og vælge dit eget emne som du har lyst til at skrive om. Håber at høre fra dig.

Min tanke gik mere på, at der ik var nogen ide i, at du havde 12 artikler om samme problemstilling... Så ville det være federe, at have 3-6 forskellige områder for dine læsere...

Men hvis du mener, at jeg bare selv skal vælge et emne, så må jeg gøre det ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean

Godt at se, at du vil sparke liv i den blog. Det er et godt set-up, så forhåbentlig får du nogle gode gæstebloggere.

Held og lykke

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Min tanke gik mere på, at der ik var nogen ide i, at du havde 12 artikler om samme problemstilling... Så ville det være federe, at have 3-6 forskellige områder for dine læsere...

Men hvis du mener, at jeg bare selv skal vælge et emne, så må jeg gøre det ;D

Hej igen Fashion Seller

Jeg kan godt se din pointe, men synes det er svært at rådgive dig når jeg ikke ved hvad du er stærk i og har af interesse områder. Det nytter jo f.eks ikke jeg siger, jeg mangler noget om Dandomain webshops, hvis du ikke aner en dyt om Dandomain webshops.

Men prøv at give mig et eller to overordnede emner, i forhold til webshops som du føler du har lyst til at byde ind med, så vil jeg gerne give dig nogle bud på hvad jeg synes jeg mangler dækket.

- Jean-Michel

mail@startwebshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Godt at se, at du vil sparke liv i den blog. Det er et godt set-up, så forhåbentlig får du nogle gode gæstebloggere.

Hej Michael

Takker! Og ja, du kender jo bloggen, for du har jo selv skrevet et glimragende indlæg om 3D produktfotos på bloggen. Det ligger forresten stadig i top 3 i Google på søgeordet "3D produktfotos" efter mere end et år nu. Smile

- Jean-Michel

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)