Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter mangler hjælp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg hedder Nikolaj, jeg er 16 år. Jeg har den her lille drøm om at starte min egen smykke/accessories virksomhed. dvs alt fra armbånd til key chains. Produkterne vil være af læder og perler (ædelsten) til armbåndene. Produkterne vil alle være unisex. Min idé er at de skal være håndlavede, dvs. top kvalitet, men stadig til konkurrence dygtige priser.

Men jeg har brug for hjælp. Hvor skal jeg starte? hvordan skal jeg sælge min produkter? Er der nogen der evt. kunne være interesseret i at hører mere om mine produkter? 

Håber i kan hjælpe, og vil hjælpe! :-)

Tak!

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ved ikke om det kan være en hjælp, men kender du www.amio.dk her kan du sælge dine produkter. Det er nemt at lave butik der og betaling med pay pal fungere fint.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Ret åbent spørgsmål hehe.

Har startet et par gange så vil da egentlig godt give lidt feedback eller råd du måske kan bruge :-) - jeg vil ikke kommentere på branchen eller produktet, det er jeg vidst ikke den rigtige til...

  • Prøv at læse på www.startvaekst.dk og tag de tutorials der er derinde - de er okay sigende og kan give dig blod på tanden efter mere.
  • Konkurrencedytige priser er vel en smags-sag; jeg mener: hvis dit armbånd er billigere eller lige så billigt OG pænere i køberens øjne så ja. Salgsprisen kan afhænge af mange ting: hvem laver armbåndt? Hvor lang tid tager det? Hvor bliver det lavet? Materialernes pris? Markedets størrelse? "Eksklusivitet", altså om produktet er specielt (et luksusgode).
  • Hvordan vil du sælge det? Tjek evt. Trendsales.dk, der skulle vidst været par stykker derinde der sælger hjemmelavede smykker.
Generelt kan jeg kun anbefale dig at køre den dér tutorial igennem :-) Det virker som om dit emne og din idé stadig er ret bred, prøv at gør det mere specifikt, så er det også nemmere at hjælpe med endnu bedre råd.
Hav en super aften!
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

har du selv tænkt dig at lave smykkerne?

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tak for det. Der var en masse gode ting.
Jeg vil kigge det www.startvaekst.dk igennem.

Jeg skal selv producere armbåndene. For mig gør det at jeg først og fremmest selv kan stå 100% inden for kvaliteten af armbåndene.

en rigtig god aften til dig også :-)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg.

Amio var et rigtigt godt forslag at starte tror jeg. Tak.

- Nikolaj

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Skriv hvad din butik kommer til at hedde, så jeg kan kigge ind og se dine smykker:) Held og lykke.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive din mail så skal jeg sende en mail når det hele er kommet nogenlunde op og kører :-).

Tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)