Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Titler på undersider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en hjemmeside med ret mange undersider. Hver underside har en unik titel, men der er en sekvens på cirka 3 ord, som indgår i titlen på stort set alle undersiderne. Det at der hvert underside trods alt har en lille sekvens, der går igen på mange side, kan det få Google til at opfatte siderne som mindre unikke.

 

Hvis man kun betragter Titel-problematikken, tror I så en fuldstændig forskellighed i titlerne, vil give de enkelte undersider en bedre placering i Google ?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er mange websteder hvor alle titlerne på samtlige undersider er ens. Dette er selvfølgelig ikke smart, men jeg har endnu ikke opleveret at Google anser siderne som mindre unikke af den grund, ved blandt andet ikke at indeksere dem, så længe det resterende indhold er unikt.

Unikke titler der beskriver indholdet af hver af de unikke sider er klart at foretrække. Ellers kan titlerne jo kun bruges til at optimere til et meget begrænset antal nøgleord.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil HELT klart gå efter unikke titler.

SKAL du absolut gentage, så gør det i slutningen af titlen... ellers risikerer du at ryge i Googles "skraldespand".

Mvh, Christian

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Brug ALTID unikke titler og meta description.
Og som sagt tidligere i debatten, hvis du vil tilføje f.eks. firmanavn, eller andet ord/sætning som skal gå igen, så gør det sidst i titlen.

Har du alle dine undersider indekseret på nuværende tidspunkt?

Du kan teste det ved at skrive site:dit-domæne.dk i google''s søgefelt.

Hvis ikke du har det, så lav dine titler og meta description unikke så skal du se forskellen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)