Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af vidensbaseret SMS tjeneste

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Jeg søger idéer til (billig) markedsføring af en vidensbaseret SMS tjeneste. Målgruppen er 15-29 årige der bor i byerne og er udstyret med en mobil. Der er ingen konkurrerende tjenester i dag, så det bliver hårdt arbejde  Nu spørger i sikkert om hvad det er for noget viden der overføres, men det kan jeg desværre ikke oplyse på nuværende tidspunkt. Hvis i har nogle bud alligevel, så kom gerne med dem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Jeg ville klart starte med at få afdækket behovet via AdWords og en hjemmeside, der fortæller om konceptet.

Så ville jeg måle og tune og skyde mig ind på markedet, indtil jeg havde så mange data og informationer, at jeg ville være ret sikker i min sag, når jeg går i gang med at udvikle konceptet.

Jeg ville arbejde med at bygge en kvalitetscirkel op bestående af søgeord - hjemmeside - respons - justering.

Og denne kvalitetscirkel ville jeg fortsætte med at anvende i hele projektets levetid.... sikkert udbygget med tilbagemelding direkte via sms. Når du så er blevet helt klar over, hvad det er for et marked, du har mellem fingrene, så kan du begynde at tænke alverdens andre muligheder for at markedsføre din ide. Søgemaskineoptimering, viral mm.



Mvh, Christian 



Side 1 ud af 1 (2 indlæg)