Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed, etablering af kontor / moms-/skattefradrag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en ny virksomhed (el-installatør), som bibeskæftigelse. Jeg blev nødt til at have et kontor, hvorfor jeg har indrettet et rum, i vores kælder med reoler/skrivebord/stol/printer/computer - kort sagt, alt hvad der høre til på et kontor. I dette kontor har jeg endvidere pudset væggene op/malet/Lave ny el samt andre småting.

Mit spørgsmål er så, om jeg er berettiget til momsfradrag for disse udgifter, samt om jeg kan bruge udgifterne som skattefradrag ??

Virksomheden er både moms- og CVR registreret. Rummet benyttes kun til erhverv, og der er egen udgang.

Venligst
Sten Krog
Aut. El-Installatør

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Yes...det kan du....forudsat at du kan afgrænse indretning mv. så præcist som du oplyser.

 

MvH

Peter

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

->> Peter

Jeg lavede den hårde overskæring, da jeg kunne forestille mig at SKAT satte samme hårde grænse mellem erhverv/privat

Pt. har vi dog lidt private mapper, samt en seng i rummet, som bliver flyttet, da det ikke har noget med mit erhverv at gøre.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:

->> Peter

Jeg lavede den hårde overskæring, da jeg kunne forestille mig at SKAT satte samme hårde grænse mellem erhverv/privat

Pt. har vi dog lidt private mapper, samt en seng i rummet, som bliver flyttet, da det ikke har noget med mit erhverv at gøre.

Lyder som en rigtig god idé... Hvis du skulle være så heldig at få et kontrolbesøg, er de vidst RetHårde, hvis man skal tro diverse indlægAmino igennem tiden :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)