Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forfatter/Journalist søges helst midt/vestjylland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære amino folk

Jeg står i den situation at jeg igennem det sidste år har været igennem en livsstils ændring af større karakter, nogle af jer har muligvis læst det andet indlæg jeg har lavet.

Jeg har de sidste 12 måneder tabt ca. 46-47 kg, ved egen hjælp uden nogen former for professionel hjælp, jeg har bogstavligtalt taget sagen i egen hånd.

Jeg vil derfor gerne skrive en selvbiografi omkring, hvordan mit liv var inden, her kommer rigtig mange ting ind, det psykiske, fysiske, min opvækst, mit liv fortalt, hvordan det stille og roligt er skredet ud for mig inden jeg endeligt indså det. Jeg tror rigtig mange dansker både unge som gamle kan sætte sig ind i situationen.  

Derudover skal bogen handle om selve kuren, op ture, nedture, fysiske udvikling, og ikke mindst det psykiske, derudover skal mine træningsprogrammer, og kostplaner fremgå.

Det her er kun en LILLE bid af alle de ting bogen skal indholde.

Mit problem er at jeg har historien, men jeg bare ikke så så god til at få det ned på papir, så det bliver motiverende, inspirerende, og selvfølgelig godt læsestof!.

Jeg har en masse materiale til bogen, i form af før og efter billeder, hjemmelade kostplaner, mine egne trænings programmer mm. 


Kunne du evt. være interesseret i en dialog omkring dette projekt, og ønsker du at vide mere.

Jeg håber der sidder en eller flere derude der også finder det her interessant.

Mvh Thomas Ørts   

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg glemte lige 2 ting :)

1. Som forfatter/journalist skal du være aggressiv, forstået på den måde at du skal være god til at spørge ind til tingene. for at få mest muligt med. 

2. Betalingen som selvfølgelig nok er den vigtigste del forfatteren, vil blive i form af % i bogen ved salg. På den måde for jeg en forfatter der går hel hjertet ind i projektet, så det ikke bliver noget overfladisk folk ikke gider læse.

Mvh Thomas  

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)