Tilbage til emnet: Anders, hvis det er en butik du skal have gang i vil jeg mene du allerede nu får stor glæde af et regnskabsprogram. Hvis du skal lave det hele i Excel er der meget at holde styr på, vil jeg mene. Jeg ved ikke om du skal sælge is til en 10'er eller du udelukkende sælger havetraktor til 10'000? Jeg har sat et par kasse systemet op hos nogle kunder, og det er nu meget nemmere for alle når der kommer en bon ud til kunden og bonen er kørt ind i systemet med det samme. Frem for du hver dag eller hver uge skal føre det hele manuelt ind i systemet. Eller tager jeg fejl her?? mht. program: |
Hej Anders
Det allerførste jeg gjorde da jeg blev selvstændig var at invistere i et regnskabsprogram - E-Conomic.
Og det har jeg absolut ikke fortrudt, ja, gu´betaler jeg penge hver eneste måned, men til gengæld sparer jeg penge på en revisor, fordi programmet er så nemt og overskueligt, at jeg kun behøver min bogholder ind over til momsdelen og til de bogføringsspørgsmål jeg har.
Som enkeltejet firma er det nemlig ikke noget lovkrav at have en revisor - Mit valg er derfor at bruge penge på et regnskabsprogram som jeg on-line kan benytte dagligt, både til bogføring, faktura etc....og så kan jeg altid lige ringe til hotline og få en SUPER GOD SERVICE og svar på mine spørgsmål.
Sådan får jeg mit dalige regnskab til at køre og sådan har det kørt rigtig godt i 2 år!
Held og lykke i dit valg med regnskabsprogram eller hvilken løsning du nu finder frem til, jeg er sikker på at du får rigtig mange gode løsningsmodeller herinde fra alle de andre også:-)
Tak fordi du lyttede til mig.
Kærlig hilsen
Tina/Indehaver BE Communication