Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbeltbogføring?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage til emnet:

Anders, hvis det er en butik du skal have gang i vil jeg mene du allerede nu får stor glæde af et regnskabsprogram. Hvis du skal lave det hele i Excel er der meget at holde styr på, vil jeg mene.

Jeg ved ikke om du skal sælge is til en 10'er eller du udelukkende sælger havetraktor til 10'000?
Med dette mener jeg har du 100 køb om dagen i butikken er der vel 100 linjer der skal bogføres?
Jeg vil mene din kammeret har det lidt nemmere, som er tømmer, end du med en butik.

Jeg har sat et par kasse systemet op hos nogle kunder, og det er nu meget nemmere for alle når der kommer en bon ud til kunden og bonen er kørt ind i systemet med det samme. Frem for du hver dag eller hver uge skal føre det hele manuelt ind i systemet.

Eller tager jeg fejl her??

mht. program:
Her mener jeg du skal holde dig til de mindre og mere simpel programmer. De er nemlig også billigst :)
Men en kasse der er integreret med dit øko.system må være at fortrække. "e-conomic" eller summasumarum kan jeg godt anbefale.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det allerførste jeg gjorde da jeg blev selvstændig var at invistere i et regnskabsprogram - E-Conomic.

Og det har jeg absolut ikke fortrudt, ja, gu´betaler jeg penge hver eneste måned, men til gengæld sparer jeg penge på en revisor, fordi programmet er så nemt og overskueligt, at jeg kun behøver min bogholder ind over til momsdelen og til de bogføringsspørgsmål jeg har.

Som enkeltejet firma er det nemlig ikke noget lovkrav at have en revisor - Mit valg er derfor at bruge penge på et regnskabsprogram som jeg on-line kan benytte dagligt, både til bogføring, faktura etc....og så kan jeg altid lige ringe til hotline og få en SUPER GOD SERVICE og svar på mine spørgsmål.

Sådan får jeg mit dalige regnskab til at køre og sådan har det kørt rigtig godt i 2 år!

Held og lykke i dit valg med regnskabsprogram eller hvilken løsning du nu finder frem til, jeg er sikker på at du får rigtig mange gode løsningsmodeller herinde fra alle de andre også:-)

Tak fordi du lyttede til mig.

Kærlig hilsen

Tina/Indehaver BE Communication

 

 

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg vil foreslå at du tager et kig på Likasso og får en demoversion (GRATIS) for se om det kunne være noget for dig.

Likasso er et online regnskabsprogram, som er specielt udviklet til iværksættere og mindre virksomheder. Det er simpelt og brugervenligt. Du får:

  • Kassekladder med udbegrænset antal bilag
  • Tilbud/ordre/faktura/kreditnota modul med mulighed for direkte afsendelse til dine kunder pr. mail.
  • Debitorkartotek
  • Standardkontoplan, som du selv kan tilrette til din virksomhed
  • Upload af eget brevpapir eller logo til dine dokumenter
  • Udskrifter - moms, resultatopgørelse, balance mv.
  • Forespørgselsmuligheder - posteringsliste, resultatopgørelse, balance mv.
  • Ubegrænset antal brugere til programmet
  • Produktgrupper og produkter
  • Lagerstyring
  • GRATIS support
  • Backup sørger Likasso for
  • Data bliver gemt på server i Danmark - overholder bogføringslovens bestemmelser omkring opbevaring af data.

Prisen for dette online regnskabsprogram er kun kr. 149,- ex. moms pr. måned.

Se mere på www.likasso.dk eller kontakt mig på PM.

Med venlig hilsen

Michael Christensen
Likasso

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)