Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus - go forretning for brugeren eller bare for Amino?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Repox:

Peter Skouhus:


Repox:
Det er enormt dyrt


Alt er relativt, det koster DKK 2,71 per dag, eller små DKK 100 per måned. Fordelene kan du læse om her:



Som du selv siger er alt jo relativt - og jeg synes faktisk at mine 'små DKK 100 per måned' kan gå til noget andet - for jeg har læst fordelene. I forhold til min færden på Amino, så har jeg ikke noget at bruge de 'fordele' til.



Har du faaet blot faaet een ny kunde gennem Amino har du tjent din investering. Hertil kommer at du er med til at sikre Amino's fremtid, og derigennem din egen.

Amino Plus er hjaelp til selvhjaelp...
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

hehe ja...

3 kr./dagen

100 kr./måneden

1.200 kr./året (uden rabbatten ;))

En smartphone hvert 3. år

4 mdrs. vuggestue på 10 år

Man kan pakke priser ind på mange måder ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:

Martin Thorborg:
Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)

Jeg er ikke så glad for æbler, så pengene er gået til et 30 dages abonnement. Jeg vil gå ombord i de forskellige tilbud og finde ud af om det er noget for mig...

Tak for jeres holdninger.



Jeg bryder mig heller ikke om æbler og ville have gjort det samme :-)
Velkommen til, jeg håber du får god værdi af Amino Plus :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, man skal skele så meget til penge-siden, når man overvejer et Plus-medlemsskab, for det er nemt at opsige abonnementet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Jeg tror ikke, man skal skele så meget til penge-siden, når man overvejer et Plus-medlemsskab, for det er nemt at opsige abonnementet.



Nej, det kræver 1 klik på medlemssiden, så er det slut.
Vi har ikke brug for at bondefange folk, vi vil kun have glade kunder.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det ikke havde været for Amino, havde jeg været på skideren for ca 3 år siden. Nu ser det godt ud, og fremtiden ser særdeles lys ud.

Bare tænk på alle de penge du sparer ved at få gode og valide svar på dine spørgsmål.

Og hvis du følger de rette kan du nærmest få en uddannelse i online markedsføring med i prisen.

Og hvis du nu tænker : " Fuck online markedsføring " , så er det fair nok. Men mange får nu nok brug for det, da salget på internettet er steget med mellem 15-20 % de seneste par år. Denne stigning forventes af fortsætte i samme procentuelle ratio de næste minimum 5 år.

Så i mange tilfælde vil det være sådan snart, at enten er du online, ellers er du ikke så meget.

Tak , endnu en gang, for alle der har hjulpet mig på Amino. Ikke mindst til Martin for at tro på det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok indrømme, det er sparsomt hvad jeg bruger af plusfordele. Det er primært reklamepladsen under mine indlæg der betyder noget (økonomisk). Ud over dette, så vil jeg gerne støtte op om siden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi har ikke brug for at bondefange folk, vi vil kun have glade kunder.

Sådan siger vi også hos TRY.dk  

Tror det er noget der holder i længden hvis man signalerer:PRØV OS! Det skaber tillid så man får smagt lidt på butikken uden at være stavnsbundet;)

Jeg tror vi i fremtiden kommer til at handle med TILLID som første og største parameter. Men tillid kræver lige lidt tid til at fornemme, føle, erfare, mærke og erkende om noget er brugbart. 

Fremtiden er ikke til impulser, men omtanke;)

Amino har virkelig givet mig og TRY.dk MEGET;) TAK!!!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)