Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teoretisk litteratur om søgemaskineoptimering (ikke praktisk)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger noget teori om søgemaskineoptimering. Alt kan bruges, dansk som engelsk (helst skrift). Det skal ikke være for praktisk, men teoretisk. Har du noget du kan anbefale, så post endelig et link - det vil jeg sætte pris på.

Mvh Jens Jakob

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper lige med på en lytter her :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale flere Ebooks. Bookmarker tråden og poster nogle titler senere :-).

Om ikke andet vil du sikkert komme rigtig langt med Rosenstands bog om emnet - (Har ikke læst den dog!).

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når du søger efter noget teoretisk, drejer det sig om feltet 'information retrival'. Der er skrevet tusindvis af publikationer omkring problemstillingen og de vil kunne hjælpe dig til at forstå udfordringen for søgemaskinerne.

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt du vil få noget brugtbart ud af det - medmindre du er i gang med en rapport som en del af din uddannelse. Du vil få mere ud af nogle af de bøger der linkes til tidligere i tråden, men de er absolut ikke teoretisk funderet.

Jeg har selv læst nogle specialer omkring seo tidligere, men de var reelt ikke værd at lede efter. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy, jeg søger præcis det du skriver - meget gerne kandidatafhandlinger. Det er til et skole projekt på samme skole som du en gang gik på :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:

Tommy, jeg søger præcis det du skriver - meget gerne kandidatafhandlinger. Det er til et skole projekt på samme skole som du en gang gik på :)

Har du en problemformulering på plads?
Hos AAU kan man søge på tidligere kandidatafhandlinger og phd'er via bibliotekets søgemaskine. Mon ikke man også kan det på CBS? De stykker som jeg stødte på, synes jeg ikke er værd at forsøge at finde på ny.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:

Tommy, jeg søger præcis det du skriver - meget gerne kandidatafhandlinger. Det er til et skole projekt på samme skole som du en gang gik på :)



Søg evt. på artikler og afhandligner, der citerer den oprindelige artikel om Googles PageRank-algoritme, der burde være masser at komme efter.
 
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar! Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)